ERR - PUIGMAL (2.911 m)

August 29, 2016
August 2016

•   4.2 2 Reviews

near Valcebollère, Occitanie (France)

Pujada al Puigmal per la seva cara nord, des de l'estació d'esquí Err-Puigmal (França). La pujada és força directa amb un tram final d'arribada al coll bastant dur per la pendent que té. Tot i així, amb calma, es pot fer sense dificultats.

Si des del coll ens desviem 5 minuts, podrem pujar el Puigmal de Llo (2.801 m) i fer dos cims. La tornada la vam fer per un camí de baixada directa (prepareu els vostres genolls...). Tot el recorregut està perfectament marcat (senyals grogues) i no té pèrdua.

Els nostres fills (8 i 11 anys) l'han feta sense dificultats.

Temps real d'ascens: 01:47 / Temps real de descens: 01:22 (sense tenir en compte les parades)

• Photo of jllardy@yahoo.es
    jllardy@yahoo.es Sep 27, 2018

Primera atención al Puigmal con L&M de 7 y 9 años. La subida a la tartera (primer tercio) se hace un poco difícil (quizás recorriendola en el otro sentido es más fácil?) pero luego es una ruta muy bonita.

• dzelop Feb 15, 2019

Dificil porque la hicimos con nieve,al ser cara norte,la nieve estaba helada....imprecindibles crampones