Photo ofErmita de Sant Pere de Reixac, Coll de Moià i Turó d'en Rata des de Montcada i Reixac Photo ofErmita de Sant Pere de Reixac, Coll de Moià i Turó d'en Rata des de Montcada i Reixac Photo ofErmita de Sant Pere de Reixac, Coll de Moià i Turó d'en Rata des de Montcada i Reixac

May 12, 2024
May 2024

near Sant Pere de Reixac, Catalunya (España)

Ruta circular des de Montcada i Reixac passant per:
- Font dels Avellaners (4.1 km)
- Font dels Caçadors (4.6 km)
- Ermita de Sant Pere de Reixac (5.8 km)
- Turó del Valent (6.1 km)
- Coll de Moià (6.9 km)
- Turó d'en Rata (8.6 km)
- Pont de Montcada (9.7 km)

He seguit el track del company Pakito Consul, pero començant al aparcament que hi ha al acces al Parc de la Serralada de la Marina per la Vallosera.
S'hi arriba travessant el Besos per el pont de Montcada o de la Roca, girar a l'esquerra (ctra. de la Roca, BV-5001) i al cap de pocs metres sortir per la dreta i seguir la pista fins l'aparcament.
Un cop deixat el cotxe tornem a la carretera, la travessem i la seguim direcció a la Roca, travessant una zona molt "lumpen", fins arrivar al gir a la dreta que, travessada la carretera, comença la pista per el Torrent de Reixac.
ATENCIÓ: crec que hagués estat millor que un cop deixat el cotxe i travessada la carretera haguéssim mirat de baixar a la llera del riu i seguir la pista del Passeig fluvial del Besós fins al gir a la dreta.
El recorregut es per pista de terra, excepte un troç per Can Piqué. Te bones vistes sobre Montserrat, el Vallés Oriental, La Mola i el Montseny.