Photo ofEntveig, Puigcerda, Age, Osseja, Nahuja, Err, Llo, Saillagouse, Estavar, Llivia, Ur, Entveig Photo ofEntveig, Puigcerda, Age, Osseja, Nahuja, Err, Llo, Saillagouse, Estavar, Llivia, Ur, Entveig Photo ofEntveig, Puigcerda, Age, Osseja, Nahuja, Err, Llo, Saillagouse, Estavar, Llivia, Ur, Entveig

July 26, 2020
July 2020

near Enveig, Occitanie (France)

Ruta circular en ***BTT***, majoritàriament per asfalt, tot i que amb alguns trams de pista forestal i corriols. És un itinerari sense grans desnivells, ideal per fer visita turística als pobles de la zona.
Comencem a Entveig, passem per l'estació del tren groc, i per una pista asfaltada anem fins a Puigcerdà. A la rotonda on hi ha el pont del tren, agafem direcció a Age. A partir d'aquí ja comencen trams amb pujades, que tot i no ser llargues ténen el seu esforç de pujada. Arribem a Osseja, on hi ha l'hospital esportiu. Busquem la carretera que ens du a Nahuja. Prenem camí de terra fins a Er i Llo. Baixem per carretera fins a Saillagosa, que és la població més important de la zona. També per carretera, la qual iniciem al costat de l'esglèsia, fem camí fins a Estavar, Llivia, Ur. I per carretera´amb més transit fins a Entveig.