Entremesaigües Ramio

May 13, 2019
May 2019

near Urbanització Can Noguer, Escaldes-Engordany (Andorra)

Per arribar-hi cal agafar la carretera d'Engolasters i al cap de molt poc trencar a la dreta en direcció a La Plana. El camí surt just al trencant, a l'esquerra de la carretera de La Plana. Puja per la dreta del riu Madriu, vam trencar a la dreta on indica Camí de la font del Boigot, puja per dins del bosc, passa per la borda del Boigot i arriba a on s'ajunten els rius Perafita i Claror que travessem per sendes passeres de fusta la primera (una mica espatllada però resistent) i de pedres la segona. Passem pel davant d' un curiós rierol que travessa una pedra i després arribem al pont que travessa el Madriu i al poble d'Entremesaigues de cases de pedra seca ben conservades. Aquí seguim cap amunt pel camí empedrat GR7 fins arribar al poble de Ramio, entre aquests dos grups de bordes s'obre una mica la vall i veiem prats de dall plens de flors rodejats de parets de pedra seca. El camí segueix cap amunt en direcció al refugi de Fontverd però nosaltres tornem pel GR7 cap a l'inici, passant pel pot de Sessenat on veiem una preciosa vista del riu Madriu. Un plaer fer aquest camí, especialment a la primavera on els diferent tons de verd i les flors boscanes el fan encara més bonic.

Passera de pedres

Entremesaigües

Poble amb bordes de pedra rodejat de parets de pedra seca.