Entre les agulles de Montserrat: l'Elefant, Sant Jeroni i Santa Magdalena

Photo ofEntre les agulles de Montserrat: l'Elefant, Sant Jeroni i Santa Magdalena Photo ofEntre les agulles de Montserrat: l'Elefant, Sant Jeroni i Santa Magdalena Photo ofEntre les agulles de Montserrat: l'Elefant, Sant Jeroni i Santa Magdalena

June 27, 2020
June 2020

near Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

La bateria del telèfon sacabà dalt de la Miranda de Santa Magdalena, però el retorn al monestir és senzill. Cal ressseguir el camí que descén en direcció a Santa Anna i prendre les escales de baixada.
Sortim del monestir per les escales i, en arribar a la cruïlla, girem a la dreta en direcció a la Mirnada dels ermitants i Sant Benet. Aquñi vaig cometre la cinfusió de tornar al camí principal i el que s'ha de fer és seguir el corriol de Sant Benet amunt, en direcció a la canal, ascendit per un bon pendent fins a sant Salvador. seguim amunt fins que troben el corriol en direcció a l'agulla de l'Elefant.
La darrera canal a l ‘Elefant és curteta però incòmoda de fer per ser molt estreta. Tanmateix, no està gens exposada. De totes maneres, si no es vol fer la canal, es pot esperar al peu i remprendre el camñi en direcció a Sant Jeroni.
La pujada a Sant Jeroni és un camí ben conegut i concorregut, sense cap problema especial. De baixada, ens desvien a l'agulla de Santa Magdalena amb unes vistres espectaculars i descenen en direcció a Santa Anna, novament les escales i el Monestir.

Sempre he considerat Sant Jeroni el punt més lleig de Montserrat. Pideu escollir força cims molt millors!!!!