Ennal 7,8 km

April 28, 2015
April 2015

near Mon-le-Soie, Wallonia (Belgique)

Wandeling 7,7 km in de bossen van Ennal - Start te Mont le Soie 1,
6698 Vielsalm
Een mooie afwisselende wandeling door het bos met hier en daar mooie panorama's. De wandeling is niet voor mensen die moeilijk te been zijn. Er komt toch een zekere uitdaging aan de pas. De wandeling start aan een manège alwaar men kan parkeren. In het begin volg je een breed bospad. Na ongeveer 2,8km kom je op een smal pad, sterk dalend door het bos. Er kan twijfel ontstaan of dit wel de goede weg is, doch u zit goed. Vertrouw op de GPS en het komt in goed. Padje maximum een 0,5 meter breed. Na deze afdaling moet u verderop een klein riviertje oversteken, rechts van u is een kleine houten brug bestaande uit twee balken. Kort na de oversteek moet u naar links richting het bos, berg op. Wees hiervoor heel aandachtig want voor u het weet volg je het het brede pad rechtdoor, wat niet de goede richting is. Hou er rekening mee dat ongeveer 2 km voor het einde u nog berg op moet.