Engolasters - Vall de Madriu - Estany de l'Illa - Pic de la Portelleta

Photo ofEngolasters - Vall de Madriu - Estany de l'Illa - Pic de la Portelleta Photo ofEngolasters - Vall de Madriu - Estany de l'Illa - Pic de la Portelleta Photo ofEngolasters - Vall de Madriu - Estany de l'Illa - Pic de la Portelleta

June 6, 2010
June 2010

near Vila, Parròquia d'Encamp (Andorra)

Ruta de llarga distància !!!
Comencem des del Circuït de les Fonts, prop del llac d'Engolasters camí cap al Coll Jovell. Des d'allà ens separem una mica del GR 11 per anar per un altre camí alternatiu pujant cap a la Vall del Madriu. Més endavant tornem a recuperar el GR 11.Al poc temps ens trobem al Refugi de Fontverd i des d'allà comencem a pujar cap l'Estany de l'Illa.
Una vegada a l'Estany decidim pujar cap al Pic de la Portelleta ( El nº7 dels Seven Peaks d'Andorra ), des del Port de Vallcivera. Per aquest costat és un pèl més llarg però hi ha menys passos aeris.
Els temps de la ruta és indicatiu, comptant que ens hem aturat molt sovint per a fer fotografia.