Encantats Etapa 3 - Boi - Senet - Aneto

Photo ofEncantats Etapa 3 - Boi - Senet - Aneto Photo ofEncantats Etapa 3 - Boi - Senet - Aneto Photo ofEncantats Etapa 3 - Boi - Senet - Aneto

June 30, 2023
June 2023

near Boí, Catalunya (España)

ENCANTATS_ETAPA 3 – BOÍ – SENET - ANETO
Data, 04-06-2023
En aquesta etapa, canviem de de província de Lleida a la d’Osca, doncs sortim de Boí poble mes important de la Vall de Boí a la comarca d’Alta Ribagorça, passem per Senet de Barrabés es últim poble del nord de la comarca, per creuar la nacional N-230 fronterera amb comarca de Ribagorça, per tancar el dia en el costat d’Aragó, en el poble de l’Aneto.
Sortim de l’església de St Joan de Boí, que forma part del grup Romànic de la Vall de Boí, a l’altre costat de la vall passem per Erill la Vall, on hi ha Santa Eulàlia, també forma part del conjunt d'esglésies declarades Patrimoni de la Humanitat per l’UNESCO el novembre del 2000.
El seu campanar es el mes bonic i mes alt de la Vall, per l’harmonia de les seves sis plantes, amb finestres geminades, amb la mateixa proporció en tota la seva alçada.
Sobre del poble d’Erill la Vall, passant per la collada de Basco, collada molt oberta amb preciosos prats de pastura, per seguir fins el Port de Gelada on tenim unes bones vistes del Massís del Maladeta i de l’Aneto. A partir d’aquí comença el descens fins a Senet.

Ruta realitzada :
Distància recorreguda: 13.77 km
Ascenció 1020 m
Altitud màxima 2070 m
Velocitat mitjana: 3.1 km/h
Durada 06:40:44
Temps Parats 02:12:22
Dia 04-06-2023
Hora Sortida 09:14:09
Hora d’arribada 15:54:53

(*) Track gravat GPS de TwoNav Trail 2.