Els Pessons

August 15, 2020
August 2020

near Bordes d'Envalira, Canillo (Andorra)

Amb el cotxe arribem a l'estació d'esquí de Grau Roig i anem a deixar el cotxe a l'aparcament El Cubil. El primer llac es troba on el restaurant El Refugi i hem de fer la pujada caminant per la pista. És una pujada molt intensa i llarga, així que una mica de paciència i de seguida arribem al primer llac, l'Estany Primer.

Fem la volta a l'estany per l'esquerra amb la intenció de pujar al següent. Un cop entres al bosc ens trobem amb una bona grimpada per pujar. No és complicat fer-ho però la Cristina decideix que no vol continuar per aquí, així doncs, aniré jo sol per a fer unes fotos al l'Estany Forcat i torno.

A la meva tornada al primer estany, decidim fer una mica de caminada pujant per la pista que continua pujant des del restaurant i podrem tenir una bona vista de l'entorn.

Durant la pujada ens avisen que hi ha un camí, a la dreta, que porta a l'estany Forcat. Donat que em fet una bona pujada, no deuria d'haver cap grimpada. Anem a fer una ullada per aquest camí. Està senyalitzat amb punts grocs.

El camí és molt maco, planer i no passa gaire gent, al contrari que l'anterior ruta. La sorpresa és que arribem a l'estany Forçat i a la part on hi ha bones vistes de les aigües tranquil·les. Passem una estona contemplant el lloc i mirem d'avançar una mica per arribar a l'Estany Rodó.