Photo ofCabane Els estables - coll de bocasers - pic dels 7 homes i bassibes - cim de roja - portella i pic de 3 vents parking estables Photo ofCabane Els estables - coll de bocasers - pic dels 7 homes i bassibes - cim de roja - portella i pic de 3 vents parking estables Photo ofCabane Els estables - coll de bocasers - pic dels 7 homes i bassibes - cim de roja - portella i pic de 3 vents parking estables

August 10, 2023
August 2023

near la Clapera, Occitanie (France)

Cabana Els estables - coll de bocasers - pic dels 7 homes i bassibes - cim de roja - portella i pic de 3 vents parking estables.
Portar força aigua. No hi han llocs per agafar aigua.

No recomenable si no vas amb el track baixat.
ULL. anoto dificil perque tota la baixada desdel coll del gorg de la comalada fins a trobar la pista forestal no hi han fites ni marques es un camp a traves de tartera i baixades sense cami fresat.
Força perdedor si no vas amb el track. I si portes a mes un mapa de la zona encara millor.

Si no, millor pujar i baixar pel mateix lloc de pujada. Aconsellable.

Millor pujar amb un TT 4x4 o be un cotxe alt o curt d’eixos. La pista te uns vertiaigues que has d’anar saltejant.
En general tot i que es veu que no fan manteniment de moment es pot pasar

La pista forestal que puja de Prats de Mollo la Pestre fins al parking refugi dels estables en cotxe es de 12,10 km de llargada fins arribar a la cota dels 1900 m. Aprox. On esta la cabana dels estables.

PictographMountain hut Altitude 5,778 ft

Cabana dels estables

PictographMountain hut Altitude 6,394 ft

Cabana de pompiers. Del bombers.

Photo ofPic dels 7 homes 2660 vistes a la pica del canigo i becivers Photo ofPic dels 7 homes 2660 vistes a la pica del canigo i becivers

Pic dels 7 homes 2660 vistes a la pica del canigo i becivers

PictographLake Altitude 8,750 ft
Photo ofVistes als Estanys i gorgs del cadi., pic dels gorgs i pica del canigo. Photo ofVistes als Estanys i gorgs del cadi., pic dels gorgs i pica del canigo. Photo ofVistes als Estanys i gorgs del cadi., pic dels gorgs i pica del canigo.

Vistes als Estanys i gorgs del cadi., pic dels gorgs i pica del canigo.

Pic dels tres o tretze vents 2731 m.

PictographLake Altitude 8,451 ft

Font als estables on tenim cotxe.