Els Emprius des del Marquet de la Roca

Photo ofEls Emprius des del Marquet de la Roca Photo ofEls Emprius des del Marquet de la Roca Photo ofEls Emprius des del Marquet de la Roca

February 28, 2017
February 2017

near Sant Llorenç Savall, Catalunya (España)

Des del Marquet de la Roca agafem un corriol que s'enfila pel torrent del LLor.
Ens aturem a la font del LLor , al principi del camí.
Seguim enfilant fins a una cruïlla ( a l'esquerra va a la Cova Simanya i a la dreta els Emprius) Nosaltres seguim capa a la dreta que primer enfila per després baixar un tram arran de roca fins tornar a remuntar fins dalt de tot.
Tenim al davant el llarg altiplà dels Emprius, amb una ample panoràmica, a la nostra esquerra el turó del Montcau i al fons Montserrat i el Bages, a la dreta l'ampla vall d'Horta, també divisem el castell de la Pera i més enllà el de Granera, el Puig de la Creu i les poblacions de Sant Llorenç Savall i al Nord la carena del Pirineu.
Recorrem tota la carena i quan s'acaba el camí cerquem a la nostra dreta una fita que ens senyala el lloc de baixada, en principi força pronunciat i que més endavant es suavitza, anem a sortir a la vall d'Horta a un ample camí que corre paral·lel a la riera d'Horta.
Arribem a un punt que un indicador ens mena cap el Marquet de la Roca tot travessant la riera per una passera i després d'un breu recorregut arribem al punt d'inici d'on hem sortit