ELS ÀNGELS

December 9, 2014
December 2014

near Girona, Catalunya (España)

Pujada als Àngels a peu pel camí clàssic, amb marques de PR que ens porten fins al cim sense massa problemes, encara que en algun punt del recorregut seria convenient revisar-les i/o completar-les.
És un recorregut sense problemes i de bon fer. A més el terreny encara que hagi plogut, escorre bé i no és fangós. En dies clars, les vistes són impressionants encara que, per tenir un dia clar com avui,la tramuntana és un factor clau.
Comencem a caminar a la Vall de Sant Daniel, al costat del monestir/convent. Seguim la riera i els rètols que ràpidament ens porten a passar per sota la variant de la NII, pujant amb força fins l'Olivet d'en Salgueda on podrem fer una petita parada als dos bancs i admirar la vista sobre Girona amb el Montseny i el Matagalls al fons.
Seguim ara baixant fins la carretera asfaltada i passem per davant de la Casa de les Figues. Després i sempre seguint les marques anem travessant la carretera en diversos punts fins arribar al nostre destí, Els Àngels.
Admirem la vista en 360º i tornem cap a casa pel mateix camí.
Temps efectiu: 3h. 48'

El_Surolí

• Photo of daniasenjo
    daniasenjo Jan 31, 2016

Molt correcte, a bon ritme caminant l'hem fet sense problemes

• Photo of RIANEL
    RIANEL Feb 5, 2016

Gràcies per la teva valoració. De fet és la millor escapada que tenim a Girona i el camí té el seu encant.
    Salutacions.

• Photo of daniasenjo
    daniasenjo Feb 5, 2016

Si.. He caminat per la tira de llocs i la pujada als Àngels sempre s'ha anat aparcant pel fet de tenir-la al costat....