Photo ofEls 5 Cims o l'Olla del Montseny ( Turó de l'Home - Les Agudes - Matagalls - el Sui - Turó de Samon ) Photo ofEls 5 Cims o l'Olla del Montseny ( Turó de l'Home - Les Agudes - Matagalls - el Sui - Turó de Samon ) Photo ofEls 5 Cims o l'Olla del Montseny ( Turó de l'Home - Les Agudes - Matagalls - el Sui - Turó de Samon )

Very difficult
April 18, 2017
April 2017

near Montseny, Catalunya (España)

La ruta pretén fer la volta completa al poble de Montseny, passant per 5 cims. Com és una ruta llarga i exigent; de gran recorregut i desnivell acumulat, hem decidit dormir al poble i sortir ben d'hora.
La nit l'hem fet a l'Hostal Montserrat que queda ben al costat de la ruta i així no ens cal desplaçar-nos ni amb cotxe, i al finalitzar, també ho tindrem al costat.
Sortim des del mateix poble del Montseny,a 545 m, i prenem una petita desviació que puja tot just davant de Can Blanc i d'El Pujol. En un primer tram està asfaltat però més endavant ja es converteix en pista. Passem pel costat de diverses edificacions per anar guanyant poc a poc alçada i arribar al Coll del Bisbe, a 845 m. Un pèl més endavant, al Plà de Navall ja ens endinsarem en camí de muntanya per trobar de nou un tram de pista i llavors, prop del Corral d'en Rovira, entrar al GR.5.2 que ens durà ja directament cap al Coll de Sesbasses, a 1.643 m i al Turó de l'Home, a 1.706 m, el primer dels cinc cims.