Photo ofEls 3 TURONS de Llavaneres: Montalt, Turó del Mig i Turó de la Vilanegra. Roc de l'Avi (Sant Andreu de Llavaneres) Photo ofEls 3 TURONS de Llavaneres: Montalt, Turó del Mig i Turó de la Vilanegra. Roc de l'Avi (Sant Andreu de Llavaneres) Photo ofEls 3 TURONS de Llavaneres: Montalt, Turó del Mig i Turó de la Vilanegra. Roc de l'Avi (Sant Andreu de Llavaneres)

February 23, 2023
February 2023

near Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Els 3 TURONS de Llavaneres: Montalt, Turó del Mig i Turó de la Vilanegra, passant pel Roc de l'Avi. (Parc Natural de la Serra del Corredor i el Montnegre).

En aquesta circular ascendirem els Tres Turons:

1) Turó de la Vila Negra
2) Turó del Mig, roca granítica
3) Turó de Montalt, amb vèrtex geodèsic k vistes al mar.

Si no t'agrada perdre't en el bosc... aquesta no es la teva ruta! Senglars, puja-baixes, corriols desfets, cirerers d'arboç, alzines sureres...

A mi m'ha encantat!

~~~~~~

▪︎ INICI: Esplanada pkg Hípica ROYAL HORSE Llavaneres, centre Equestre.

▪︎ RECORREGUT:

Cami rural de can Cabot. Cimentat.

Esquerra, camí de sorra, bosc. pal ind Ruta de les Roques. St Andreu de Llavaneres.

Gran roc (bifurcació).

Enllaç amb pista foresta ampla.Als pocs mts dreta en pujada: Retol ruta dels rocs, on fem a/t al Roc de l'Avi. Prohibit Motos.
ROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular !!!

Cim del TURÓ DEL MONTALT

PEDRA DE LA FERRADURA, cruïlla.

TURÓ DEL MIG: blocs arrodonits dins bosc, sense vistes

Dreta després enllaç pista forestal. També dreta / després esquerra.

PLANA DELS LLADRES esfereïdor tupit bosc maco, alzines sureres.

TURÓ DE LA VILANEGRA. 1r passem balconet amb vistes i travessa tren fusta tipus banc. Baixada dreta de sauló, entre arbusts.

Pista ampla transversal el corral.

Trencall dreta, corriol sorra a prop finca el corral.

Dreta
Corriols desfets, senglars.....

URB. STA ROSA DELS PINS. Pals de ferro verd. Cases, sense sortir del bosc. Corriol sotabosc molt maco. Després tram desbroçat.

Esquerra: abandonem els pals metàl.lics verds
Caseta dipòsit pujadeta malesa.

Camí: dreta trialeres bici que fan giragonses. Direcció Can Montalt del Bosc . Pista forestal i esquerra, corriol molt xulo!

Av Supermaresme. Creuar ctra i seguir recte pals lines elèctriques.

Bassa de bombers.

Ctra asfalt

Esplanada pkg Hípica ROYAL HORSE Llavaneres.
Fi de la circular.

~~~~~~
▪︎INICI: Hípica ROYAL HORSE Llavaneres, on hi ha una esplanada per aparcar.

Cami rural de can Cabot. Cimentat.

Esquerra, camí de sorra, bosc.
Pal indicador "Ruta de les Roques" de St Andreu de Llavaneres.

Esquerra: tram desbroçat: caminet estret salvatge, mig perdut poc definit pel bosc, amb trams de malesa.

Gran roc (bifurcació).

Enllaç amb pista forestal ampla. Als pocs mts dreta en pujada: Rètol Ruta dels Rocs, inProhibit Motos

Anar/tornat al Roc de l'Avi.

ROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular.

MONTALT. Cim amb vèrtex geodèsic i vistes al Mediterrani.

PEDRA DE LA FERRADURA, cruïlla.

TURÓ DEL MIG: blocs arrodonits dins bosc, sense vistes.

Dreta, enllaç amb pista forestal.
Dreta
Esquerra.

PLANA DELS LLADRES esfereïdor i tupit bosc molt maco, estarem envoltats d'alzines sureres.

Passem per un balconet amb vistes , on hi ha una travessa de tren de fusta tipus banc.

TURÓ DE LA VILANEGRA.
Baixada dreta de sauló, entre arbusts.

Pista ampla transversal
Trencall a la dreta: corriol de sorra, a prop de la finca El Corral.

Dreta.

URB. STA ROSA DELS PINS. Pals de ferro verd. Cases. Sense sortir del bosc, clntinuem per un corriol sotabosc, molt maco, seguint els pals metàl.lics verds. Algun tram desbroçat.

Esquerra: abandonem els pals metàl.lics verds
Caseta dipòsit pujadeta, trm poc definit, amb malesa.

Camí: dreta. Trialeres de bici que fan giragonses, anem en direcció a Can Montalt del Bosc.

Pista forestal
Esquerra: corriol molt xulo.

Avinguda Supermaresme. Creuar ctra i seguir recte, pels pals de les línies elèctriques.

Ctra asfaltada.

Bassa de bombers.

Hípica Royal Horse.

Fi de la ruta

======

El MONTALT és un dels "100 CIMS" del Projecte de la FEEC. -
amb 596 metres d'altitud i vèrtex geodèsic. Des del cim del Montalt les vistes al mar són gratificants!

Photo ofEsplanada pkg Hípica ROYAL HORSE Llavaneres. Cami rural de can Cabot. Cimentat. Photo ofEsplanada pkg Hípica ROYAL HORSE Llavaneres. Cami rural de can Cabot. Cimentat.

Esplanada pkg Hípica ROYAL HORSE Llavaneres. Cami rural de can Cabot. Cimentat.

Photo ofEsquerra, camí de sorra, bosc. pal ind Ruta de les Roques. St Andreu de Llavaneres Photo ofEsquerra, camí de sorra, bosc. pal ind Ruta de les Roques. St Andreu de Llavaneres

Photo ofEsquerra: tram desbroçat caminet estret salvatge, mig perdut poc def bosc,trams de malesa Photo ofEsquerra: tram desbroçat caminet estret salvatge, mig perdut poc def bosc,trams de malesa Photo ofEsquerra: tram desbroçat caminet estret salvatge, mig perdut poc def bosc,trams de malesa

Gran roc (bifurcació)

Photo ofEnllaç amb pista foresta ampla.Als pocs mts dreta en pujada: Retol ruta dels rocs, on fem a/t al Roc de l'Avi. Prohibit Motos Photo ofEnllaç amb pista foresta ampla.Als pocs mts dreta en pujada: Retol ruta dels rocs, on fem a/t al Roc de l'Avi. Prohibit Motos Photo ofEnllaç amb pista foresta ampla.Als pocs mts dreta en pujada: Retol ruta dels rocs, on fem a/t al Roc de l'Avi. Prohibit Motos

Photo ofROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular Photo ofROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular Photo ofROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular

ROC DE L'AVI. Mirador de granit espectacular

MONTALT

TURÓ DEL MIG: blocs arrodonits dins bosc, sense vistes

Dreta ds enllaç pista forestal. També dreta / ds

Photo ofTURÓ DE LA VILANEGRA. 1r passem balconet amb vistes i travessa tren fusta tipus banc. Baixada dreta de sauló, entre arbusts Photo ofTURÓ DE LA VILANEGRA. 1r passem balconet amb vistes i travessa tren fusta tipus banc. Baixada dreta de sauló, entre arbusts Photo ofTURÓ DE LA VILANEGRA. 1r passem balconet amb vistes i travessa tren fusta tipus banc. Baixada dreta de sauló, entre arbusts

Pista ampla transversal el corral

Trencall drets, corriol sorra a prop fimnca el corral esb aq o ant

Photo ofDreta . Esb treure fot cireres arboç corriols desfets,Si no t'agrada perdret en el bosc... aquesta no es la teva ruta. Senglar Photo ofDreta . Esb treure fot cireres arboç corriols desfets,Si no t'agrada perdret en el bosc... aquesta no es la teva ruta. Senglar

Esquerra: abandonem els pals metàl.lics verds

Camí: dreta trialeres bici que fan giragonses. Dir Can Montalt del Bosc . Pista f i esq corriol molt xulo