Elmalı köyü-Rüzgar türbinleri

July 21, 2018
July 2018

near Elmalı, Tekirdağ (Türkiye)

Sabah 5:00 güneşin doğmasıyla başlayan yolculuğumuz vadi içlerinden ve mesire yerlerinden, rüzgar türbinlerinden geçerek yine bodur orman yolundan inerek elmalı köyüne geri döndük. Bizi orda Tekirdağ Büyükşehir Belediyesinin restorasyonunu ve desteğini verdiği bir köy pazarı karşıladı. Çayımızı çorbamızı içtikten sonra evlerimize döndük

PictographTree Altitude 898 ft

Mevsim yaz olmasından dolayı sabah 5:00'te yola çıkmıştık.

Sabah erken çıktığımız yolda gün doğumunu izleyerek keyifli anlarla başladık. Az ileride de bir şelale mevcut 3 mt'lik

İyi bir yokuşun ardından toprak yolda devam ediyoruz

PictographPicnic Altitude 1,760 ft

Güzel bir ağaçaltı dinlenme yeri vardı. Su kaynağı ve oturmak için masa koymuşlardı. Çantamızda taşıdığımız çöpleri de burada çöp kutusuna bıraktık. Kışın bu alanda güzel kamp yapılabilir. Ayrıca Malkara Belediyesi Hıdırıllez şenlikleri için geçen yıl burayı tercih etmiş,

fotoğraftaki rüzgar türbinlerinin olduğu noktadan köye kadar olan mesafe gözümüzde büyümedi değil