Elderesi-Madran dağı

January 6, 2019
January 2019

near Elderesi, Aydın (Türkiye)

Elderesi-Madran dağı Şarlan tabiat parkı

• Photo of Huseyin Koca
    Huseyin Koca Jan 7, 2019

06.01.2019 günü Aydın Çine Kavşit mahallesi Şarlan mevkiinden başlayıp rüzgar trübünlerinin oraya gitmeyi planlayarak Muğla'dan yola çıktık.Recep Kapar,Muzaffer Atlı,Coşkun Aktaş ve ben Hüseyin Koca olarak Bize rehberlik ederek beraber yürümek üzere Aydın Doğa Sporları Klübünden arkadaşlarla buluşup yola çıktık ancak Elderesi mahallesine gelince yolun karlı ve buzlu olnası nedeniyle araçları burada birakmak zorunda kaldık.Aydın Doğa Sporcuları C grubu arkadaşlarla Elderesi'nden yürüyüşe başladık.Ancak Aydınlı arkadaşların farklı bir rotadan inme istekleri için biz Muğla'dan gelen 4 kişi olarak rotayı izleyerek Biraz gecikme biraz da epeyce kar olması nedeniyle 9.90 km de bulunan Şarlan mevki üstünde Doğa parkına ulaştık.Burada öğle yemeğimizi yedik Rüzgar trübünlerine az bir mesafe kalmasına rağmen gecikmemek için dönüşe geçtik.Toplamda 19.90 km.kat ederek Elderesi mahallesinde aracımıza binerek Muğla'ya döndük.Güzel bir havada güzel bir etkinlik oldu.Arkadaşlara teşekkür ederim.