Ελάτη - Κοκκινος βράχος Κυκλική

December 21, 2014
December 2014

•   4.3 1 review

near Eláti, Thessaly (Greece)

Ξεκινάμε από την πλατεία του χωρίου και φτάνουμε στον χωματόδρομο όπου μετά την πρώτη στροφή μπαίνουμε στο μονοπάτι. Η διαδρομή είναι ελαφρά ανηφορική και μετά από λίγο φτάνουμε στον Κόκκινο Βράχο με πανοραμική θέα το χωρίο της Ελάτης. Από εκεί η διαδρομή συνεχίζει ανηφορικά μέσα στο δάσος όπου και φτάνει σε χωματόδρομο που ήταν το τέλος της διαδρομής μας. Στην επιστροφή αρχικά κατεβήκαμε από το ίδιο μονοπάτι με την διαφορά ότι μετά από λίγο ακολουθήσαμε τα μπλε σημάδια που είναι διαφορετικό μονοπάτι (προς στα δεξια), λίγο πιο απότομο το όποιο επίσης καταλήγει σε χωματόδρομο και από εκεί στο χωριό. Ωραία και εύκολη διαδρομή διάρκειας περίπου 2-3 ώρες

• Photo of zakthan
    zakthan Dec 19, 2017

Διαδρομή κατάλληλη και για αρχάριους αλλά με καλή φυσική κατάσταση λόγω των μεγάλων κλίσεων.
    Πολύ όμορφο τοπίο και ένα άψογα σηματοδοτημένο μονοπάτι.
    Στην ουσία δεν χρειάζεται να κοιτάς καν το app.
    Αν υπάρχει χρόνος και το επιτρέπει ο καιρός η διαδρομή μπορεί να επεκταθεί εύκολα και σε άλλα μονοπάτια του Κόζιακα πριν πάρει κανείς το δρόμο της επιστροφής από τον κόκκινο βράχο.