ΕΛΑΤΗ------ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ

November 13, 2022

near Eláti, Peloponnese (Greece)

13-11-2022.
Διαδρομη μετριας δυσκολιας με ομορφια 5/5 διαρκειας 5 ωρων χωρις τις στασεις. Αν γινει αντιστροφα θα χρειαστουν 2 ωρες επιπλεον. Η αποτυπωση στο χαρτη ειναι στο περιπου. Ομως η περιγραφη που ακολουθει ειναι ακριβης.
Το 40% της διαδρομης ειναι δασωμενο και το υπολοιπο οροπεδια και ανοικτες πλαγιες. Εχει σηματοδοτηθει απο το Σ.Α.Ο.Ο..
Ξεκιναμε απο την εκκλησια της Κοιμησης της Θεοτοκου με τις ενημερωτικες πινακιδες.
Ακολουθουμε τον κιτρινο ρομβο, που συμπιπτει με τον κιτρινο ρομβο του μαιναλον τρειλ.
Περναμε δυο ξυλινα γεφυρακια και την πηγη Λακκωμα, βγαινουμε σε χωματοδρομο και ακολουθουμε το κιτρινο τετραγωνο, που συμπιπτει και αυτο με το κιτρινο τετραγωνο του μαιναλον τρειλ.
Συνανταμε το μπλε τετραγωνο και το ακολουθουμε και αργοτερα το ιδιο με το κοκκινο τετραγωνο, με το οποιο τελειωνει το δασος και φθανουμε σε μεγαλο οροπεδιο με στανη και δρομο που ερχεται απο τα δεξια της. Μεχρις εδω χρειαζομαστε περιπου 2 ωρες.
Απο εδω και περα θα διασχισουμε οροπεδια και ανοικτες πλαγιες, οποτε προσεχουμε τα κοκκινα σημαδια στους ανοικτους χωρους, γιατι βρισκονται καπου ευθεια απεναντι η ελαφρως λοξα δεξια-αριστερα.
Στη στανη διασχιζουμε το δρομο και ανηφοριζουμε την πλαγια. Στο τελειωμα της συνανταμε μπλε-κοκκινο σημαδι, το οποιο μελλοντικα θα οδηγει στο Λιμποβισι.
Κατεβαινουμε σε οροπεδιο, ανηφοριζουμε για λιγο στα αριστερα του, ξανα σε οροπεδιο και μπαινουμε σε ελατοδασος, το οποιο κατηφοριζουμε ελαφρως και βγαινουμε σε χωματοδρομο, που μας οδηγει στο χωριο.