Έλαία - Νεμούτα - φαράγγι Άμπουλα - καταρρακτες Αρκαδίας

Photo ofΈλαία - Νεμούτα - φαράγγι Άμπουλα - καταρρακτες Αρκαδίας Photo ofΈλαία - Νεμούτα - φαράγγι Άμπουλα - καταρρακτες Αρκαδίας Photo ofΈλαία - Νεμούτα - φαράγγι Άμπουλα - καταρρακτες Αρκαδίας

August 9, 2020
August 2020

near Elaia, Peloponnese (Greece)

Ένα μον άγριο γεμάτο φυσικές ομορφιές, καταρράκτες και πλατάνια.
Προσοχή το μον δεν έχει σημάδια.
Ξεκινά από το χωριό Ελαία και τελειώνει στο χωριό Νεμούτα.
Η πορεία ξεκινά από τη γέφυρα. Παίρνουμε το δρόμο προς Νεμούτα. Σε περίπου 20 λεπτά κάνουμε αριστερά, περνάμε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι, προχωρούμε και σε 15 λεπτά φτάνουμε στον πρώτο καταρράκτη.
Επιστροφή, πάλι πορεία προς το χωματόδρομο, κάνουμε αριστερά και σε 10 λεπτά φτάνουμε σε μια στροφή του δρόμου. Σε 50 μέτρα κάνουμε αριστερά στο μονοπάτι και το ακολουθούμε. Σε 10 λεπτά φτάνουμε σε διασταύρωση και ακολουθούμε το μονοπάτι αριστερά. Το μον έχει μεγάλη κατηφόρα και θέλει προσοχή σε δύο σημεία.
Μπαίνουμε μέσα στο ρυάκι, το ακολουθούμε και σε 10 λεπτά κάνουμε αριστερά ανηφορικά. Βρίσκουμε ξύλινα σκαλοπάτια (εδώ θέλει μεγάλη προσοχή, έχει γκρεμίλα αλλά υπάρχει ένα σκοινί να πιαστείς). Στη συνέχεια μπαίνουμε πάλι στο ρυάκι προχωρούμε και 15 λεπτά και φτάνουμε στον δεύτερο καταρράκτη. Επιστροφή, σε περίπου 100 μέτρα κάνουμε δεξιά ανηφορικά, περνάμε ένα πλάτανο αριστερά, όλο ανηφόρα. Μετά από περίπου 20 λεπτά φτάνουμε σε χωράφι με ελιές αριστερά και ευθεία. Βγαίνουμε από το χωράφι, συναντάμε χωματόδρομο, κάνουμε δεξιά, προχωράμε 10 λεπτά και συναντάμε διασταύρωση. Κάνουμε αριστερά και σε 5 λεπτά βλέπουμε δεξιά την εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα. Μπαίνουμε ευθεία στο μον δίπλα στο χωματόδρομο. Προχωρούμε 30΄και στο μαντρί παίρνουμε το μον αριστερά. Σε 20 λεπτά φτάνουμε στο χωριό Νεμούτα.

Αυγέρης Γεώργιος 2020 Λιβαδειά

Όποιος το ακολουθεί με ευθύνη δική του