PRIORAT: El vi i l'oli del bisbe (la Vilella Baixa, la Figuera, Cabacés)

Photo ofPRIORAT: El vi i l'oli del bisbe (la Vilella Baixa, la Figuera, Cabacés) Photo ofPRIORAT: El vi i l'oli del bisbe (la Vilella Baixa, la Figuera, Cabacés) Photo ofPRIORAT: El vi i l'oli del bisbe (la Vilella Baixa, la Figuera, Cabacés)

December 2, 2022
December 2022

near la Vilella Baixa, Catalunya (España)

En aquest itinerari se segueixen antics camins de ferradura preciosos, que en alguns trams pugen fent ziga-zaga, enfaixats per fantàstics marges de pedra seca que encara conserven bona part del seu empedrat original. Es travessa el riu Montsant i diversos barrancs, en un dels quals hi trobem un pont de pedra seca únic, el de Cavaloca, un dels ponts més bonics i amagats del Priorat. Els bons caminadors poden donar tot el tomb en una sola jornada, però és molt agradable fer-lo en dos dies. També resulta molt recomanable pujar de la Vilella Baixa a la Figuera i tornar a baixar pel mateix camí ral, una excursió preciosa d’unes 3 hores, uns 360 m de desnivell i 8,5 km.

Aquesta ruta ha estat digitalitzada gràcies al suport del Patronat de Turisme Costa Daurada