El torcal red to yellow

May 16, 2017
May 2017

near Villanueva de la Concepción, Andalucía (España)

fantastische wandeling! een soort van canyoningtocht maar dan zonder water. begint vrij rustig, we volgden eerst een route van iemand anders. ws heel spannend want pad was erg smal naast het ravijn. dus terug een stuk. vervolgens via eigen weg naar de top. daarna konden we het pad niet vindrn dus zelf route uitgestippeld om weer terug te komen op de route. hier moesten we (soms op handen en voeten ) echt over de rotsen klauteren en vonden we uiteindelijk het pad weer. dit bleek een verrassend pad te zijn. steeds leken we in een soort van nieuwe ruimte te komen waar de uitgang niet echt duidelijk was. maat wat was het steeds mooi en verrassend!. je moet dus wel in redelijke conditie zijn en niet te bang zijn uitgevallen, maar dan heb je ook echt een geweldige tocht.
uiteindelijk hebben we 2.45mn gewandeld over 8.19km. in hoogte ca 280m geklommen. met alle stops (incl foto's en bestuderen route) erbij ca. 4 uur onderweg geweest.
het laatste punt van de kaart ligt ineens in antequera, dus das niet helemaal juist ..

Itzicht!

Langs de rotsen

View

De top e ht top!

Stukje afgesneden

Hutje

Photo ofMooie lansmrk...gelukkig weer op de route Photo ofMooie lansmrk...gelukkig weer op de route Photo ofMooie lansmrk...gelukkig weer op de route

Mooie lansmrk...gelukkig weer op de route