El Serrat-Plà de les Arenes (Serra de les Guilleries-Sant Hilari Sacalm)

Photo ofEl Serrat-Plà de les Arenes (Serra de les Guilleries-Sant Hilari Sacalm) Photo ofEl Serrat-Plà de les Arenes (Serra de les Guilleries-Sant Hilari Sacalm) Photo ofEl Serrat-Plà de les Arenes (Serra de les Guilleries-Sant Hilari Sacalm)

March 14, 2021
March 2021

near El Serrat, Catalunya (España)

Comarca de la Selva, Serra de les Guilleries https://ca.m.wikipedia.org/wiki/Les_Guilleries
Matinal curta i fàcil de 10kms per estirar cames i gaudir d'una més que esperada trobada organitzada pels nostres estimats guies de NordicWalking Es Trajo http://www.nordicwalkingestrajo.com/es/index.html i Sotacingles SL . Lourdes, Narcis, Marc i Joan Obviament respectant normes per aquestes activitats
Començem al Plà de les Arenes GIV5411. Crta Coll de Revell (terme de Sant Hilari Sacalm) parquing del circuit amateur de motocros. Al costat de l'embotelladora d'aigua Fontdor i del Restaurant Els Cortals.
 El recorregut voreja pel costat del rierol de la Cau fins la font de l’Arç, el creuem. Poc a poc, el bosc canvia i passem de faigs a pins, avets i cedres. Aquests cedres crec que sobrepasen els 30m d'altura. Pasem per zones de cultius d'avets de Nadal (estem aprop d'Espinelves) Devant nostre tenim vistes de les Agudes, Turó de l'Home, i Matagalls, aixi com dels boscos del Montseny, en dies clar es veuria el Canigó, Les Gavarres i el Far.
Alguns hem decidit dinar al Restaurant Els Cortals, menú de cap de setmana per 22€. Cuïna catalana, de casa, senzilla, molt bona i ben servits.
Si aneu per aquí o si aneu de pas, no deixeu d'admirar el rellotge "Polar" de sol que hi ha al baluart de la Masia Restaurant, simplement es espectacular.
Us recomano la caminada i després fer un bon dinar, o un esmorzar de forquilla i després la caminada per baixar l'ermorzar. Una senzilla manera de passar el dia a la muntanya i moure les cames. De tornada a casa, cafetó a Sant Hilari !!!