Photo ofEl Sagalàs - Mare de Déu de Loreto - Briolf - Can Pla - La Caseta - (Pla d'Estany) Photo ofEl Sagalàs - Mare de Déu de Loreto - Briolf - Can Pla - La Caseta - (Pla d'Estany) Photo ofEl Sagalàs - Mare de Déu de Loreto - Briolf - Can Pla - La Caseta - (Pla d'Estany)

May 13, 2024
May 2024

near Sant Miquel de Campmajor, Catalunya (España)

11-05-2024

Aparquem al km 2,2 de la carretera GIP-5244 de Sant Miquel de Campmajor. Comencem a caminar en direcció (N) pel camí de Sant Miquel de Campmajor a Briolf, a pocs metres passem per davant de Can Soler, seguint la vall de Ritort trobem la Font de la Teula, un tros més amunt el Pla de Cadamont i la palanca del riu Ser, en aquest punt ens desviem per fer una anada i tornada per anar a visitar el Sagalàs, el mirador del molí i el castell de Roca, en arribar altre cop a la carretera, fem un tros de 80 m per desviar-nos a la dreta i pujar a la Mare de Déu de Loreto.
Seguim per la pista en direcció (NE) per pujar a Sant Esteve de Briolf, continuem la caminada ara reculant uns 400 m, marxant a l'esquerra per la Feixa de Briolf fins a traspassar el riu Ser i pujar a Can Pla, seguim la llarga pista en direcció (S) passant per les cases de La Caseta, Casa Nova de Roca i la palanca de Ritort, un xic més avall l'aparcament.