El Racó del Cucut i la Vallfiguera

March 17, 2024

near Mas de Barberans, Catalunya (España)

17/03/2024

Llocs per on passa: Restaurant de Caro - Pous de la Neu - l’Estorach - Font dels Bassiets - Barranc de la Vallfiguera - Bassis de la Vallfiguera - Barranc de la Vallfiguera - Mas de Fabra - Racó del Cucut - Vall del Mascar - Turó d’Anguera - Pantà de Prades - Restaurant del Port

Recomanacions: Portar aigua ja que les fonts estàndard seques normalment, estar una mica preparat ja que hi han parts que no són per a tothom.

Font dels Bassiets

PictographDead-end street Altitude 3,600 ft

• Photo of brisquet
    brisquet Mar 17, 2024

Molt bon entreno per la nocturna. Un altre cop dels bassiets continua fins els bassis de la solana i torna per la pista. Es lampart de dalt de la vallfiguera i molt xulo.

• Photo of cesc.andujar
    cesc.andujar Mar 20, 2024

Gràcies pel comentari, brisquet. També hi ha un altre per arribar al Bassis de la Solana, s'agafa a la pista de les Foies, baix la Roca Puça.