El Gorg de la Mola

February 28, 2021
February 2021

near Sant Andreu de la Barca, Catalunya (España)

Arribem a Sant Andreu de la Barca i deixem el cotxe en un aparcament públic. Comencem la ruta. Pugem pel carrer Lluís Companys i fem la carretera de pujada.

Als pocs metres arribem a la indicació del Grog de la Mola, a l’esquerra de la carretera. Baixem al camí i de seguida arribem a la zona de la riera de Corbera. Anem en sentiu agües amunt per trobar ràpidament la zona del gorg. Després de d’un dia plujós, hi ha força aigua i és un espectacle veure com baixa.

Nosaltres seguim la ruta de passejada tornant a la carretera per continuar fina La Soleia, que creuem per entrar al bosc. també es pot anar pel camí de sota, des de el gorg.

Seguim el que és el camí de la Fabrica fins un revolt on seguim recte en direcció al Mas d’en Puig. Seguim la pista fins que arribem a la part que baixa cap a la N-IIa. hem de creuar la vall per tornar a Sant Andreu per+o està molt relliscós de la darrera pluja i decidim retrocedir per a fer la volta abans.