El Capolatell (Presó de Busa) - El Cogul

Photo ofEl Capolatell  (Presó de Busa) - El Cogul Photo ofEl Capolatell  (Presó de Busa) - El Cogul Photo ofEl Capolatell  (Presó de Busa) - El Cogul

March 7, 2012
April 2008

near Sant Llorenç de Morunys, Catalunya (España)

Sortint des del pantà de la Llosa del cavall ens arribem al Pla de Busa passant per la casa Llobeta, anem fins al Capolatell (presó de Busa) i llavors fem els cims de la Llebre i el Cogul. Retornem altre cop a la casa Llobeta passant pel Coll de la Vera i retornem llavors al punt d'inici.

Casa Llobeta

La Llebre

Mirador

• AnnaBurni Aug 9, 2012

Hola, el camí que comentes es per una pista forestal? Es que volem pujar des del pantà fins a busa amb un grup d'esplai, i de moment només hem trobat un camí de 8 km de pista forestal,que em sembla que no és pas el camí que marques tu al mapa.
    Moltes gràcies!

• Photo of uriromero
    uriromero Aug 9, 2012

Hola Anna,

El camí del track que he penjat és gairebé tot per sender. Tant sols algunes petites parts van per pista forestal.

Espero que et serveixi d'ajuda.