El Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet

Photo ofEl Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet Photo ofEl Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet Photo ofEl Cabeçó d'Or per la Canal de l'Homenet

January 30, 2019
January 2019

•   4.5 2 Reviews

near Pueblo de Busot, Valencia (España)

Ruta considerada difícil per la pujada per la Canal de l'Homenet, pujada empinada per sendes relliscoses, erosionades i amb molta pedra solta.
Per a la gent habituada a caminar per muntanya la consideraria moderada.
Partirem de l'aparcament a on està situat el panell del PR-CV 2 i anirem en direcció Racó Calderón. Quan arribem a l'esmentat Racó, just darrere del senyal, està el desviament de la senda que ens pujarà per la Canal de l'Homenet (senda al principi).
La pujada per aquesta canal està molt empinada, trobarem algunes sendes que pugen bàsicament en línia recta, són sendes relliscoses i erosionades.
Una vegada superada la Canal arribarem a la Casa de Polset i al Coll de Polset a on empalmarem amb el PR-CV 2 el qual ens pujarà al cim per la ruta clàssica d'ascens, passarem pel Pas Hillary i arribarem fins al cim d'aquest colós rocós.
Per a baixar tornarem al Coll de Polset i ens desviarem a la dreta seguint el PR-CV 2 cap al Racó Seva per una alegre, serpentejant i bonica senda. Aquesta senda acabarà enfront del Mas de la Seva, moment en el qual girarem a l'esquerra i tornarem al punt de partida per una còmoda pista. És una ruta per als que els agrada xafar per fora dels PR tradicionals.
Tota la informació de la ruta al blog!!

Desviament a la Canal

Racó de Seva

Aparcament i Panell

• Josep Armengol Torrent Jan 22, 2022

Ruta directa a la cima con la dificultad añadida de la piedra suelta de la canal. Fácil de seguir en un entorno espectacular .

• Photo of Malvici
    Malvici Apr 8, 2022

Bona ruta per a pujar al Cabeçó d'Or. El tram de la canal és prou exigent, pero l'hem disfrutada.

Gràcies per compartir el track!