El Brull - Serradussà - Callformic - Turó dels Esqueis - El Brull

November 25, 2018
November 2018

near El Brull, Catalunya (España)

• Photo of freemanii
    freemanii Jan 11, 2019

Hola Jaumeab,

Recordo haver passat ara ja fa uns quants anys per la pista que baixa cap a Serradussà des de Collformic, i que hi havia vist avisos de perill per braus campant per la zona.
    Saps si encara hi són, o si hi ha algun problema per caminar per aquesta pista?

Agraït,
    Ramon

• Photo of jaumeab
    jaumeab Jan 11, 2019

Vaig veure els rètols i vaig veure animals, per sort a una certa distància i amb alguna tanca pel mig. No vaig anar molt tranquil durant una estona, però tampoc no vaig tenir sensació ni de perill ni d'estar envaint espai privat (hi ha una pista i un camí).

• Photo of freemanii
    freemanii Jan 11, 2019

Moltes gràcies per la teva ràpida resposta. Demà tinc la intenció de seguir la teva ruta.
    La setmana tot venint de Can Serra de l'Arca, vaig seguir la pista que passa per sota la casa del Pujol i que ressegueix un tram de la riera del mateix nom, des de les Ferreres Velles fins a la "palanca", on finalment vaig agafar el corriol que duu al Molí de Baix, i després al Brull.
    En el tram de pista hi vaig trobar diversos rètols avisant de perill per Brau, i la veritat, vaig anar una estona amb l'ai al cor., sobretot en el tram en què la pista toca la riera, zona en què hi ha un filat a banda i banda. Tanmateix, els filats que barren la pista disposen de passos específics pels qui anem a peu, cosa que és d'agrair.