Εκκλησιαστική Σχολή Ξάνθης - Μακάριο (Μάκακλαρ) - Πίλημμα - Γέρακας

November 3, 2013
November 2013

near Xánthi, East Macedonia and Thrace (Greece)

PictographCar park Altitude 867 ft

Γέρακας

Τέλος Διαδρομής

• Lioliosc Nov 6, 2013

Το μονοπάτι Γέρακας - Πίλημα είναι εύκολο να το ακολουθήσουμε ή έχει καλυφθεί από την βλάστηση;

• Photo of Hiking in mountaineous Greece / Xanthi.
    Hiking in mountaineous Greece / Xanthi. Nov 6, 2013

Καλησπέρα Lioliosc. Το μονοπάτι είναι πεντακάθαρο μεγάλο και ειδικά αυτήν την εποχή πανέμορφο. Κανονικά συνεχίζει και βγάζει μέχρι το Μέγα Εύμοιρο απλά εγώ το έκοψα γιατί η διαδρομή της Ορειβατικής Λέσχης ήταν να γίνει μέχρι τον Γέρακα. Όλο το μονοπάτι από την Εκκλησιαστική μέχρι το χωριό του Γέρακα είναι καθαρό και πανέμορφο και μπορεί να γίνει και με ποδήλατο πέρα από κάποια μικρά κομμάτια που θέλει προσοχή. Καλή συνέχεια!!!

• Lioliosc Nov 7, 2013

Ευχαριστώ φίλε μου, θα το κάνω σε ένα από τα προσεχή Σ/Κ με παρέα (σε τρέξιμο). Ελπίζω να ειδωθούμε σε κάποια εκδρομή.

• Photo of Hiking in mountaineous Greece / Xanthi.