Eixample Esquerra fins al centre

59 minutes
August 2, 2023
August 2023

near la Nova Esquerra de l'Eixample, Catalunya (España)

Surto del carrer Còrsega, baixo per Viladomat i prenc el carrer de Rosselló; passo pel lateral de l'Escola Industrial i arribo a l'Hospital Clínic; el creuo per dintre. Baixo per Casanovas i prenc el carrer de Provença; mereix una menció la pared de l'IES Maragall, ja que els seus alumnes sempre decoren les parets amb dibuixos dels alumnes del Batxillerat Artístic; cada X temps van variant. Baixo per Enric Granados fins la Súper Illa de Consell de Cent, la prenc fins Balmes. Baixo per Balmes fins Pelai, prenc el carrer Bergara i entro a la Plaça Catalunya, crec que els barcelonins la creuem poc, la deixem pels turistes. Baixo fins la boca de les Rambles i prenc el carrer Pelai amunt fins la Plaça Universitat.

PictographPhoto Altitude 136 ft

PictographPhoto Altitude 129 ft

PictographPhoto Altitude 151 ft

PictographPhoto Altitude 137 ft
Photo ofArt al carrer al Institut Maragall, dels alumnes del Batxillerat Artístic Photo ofArt al carrer al Institut Maragall, dels alumnes del Batxillerat Artístic Photo ofArt al carrer al Institut Maragall, dels alumnes del Batxillerat Artístic

Art al carrer al Institut Maragall, dels alumnes del Batxillerat Artístic

PictographPhoto Altitude 156 ft

Carrer d'Enric Granados

PictographPhoto Altitude 106 ft

PictographPhoto Altitude 138 ft

PictographPhoto Altitude 107 ft

PictographPhoto Altitude 86 ft
Photo ofXamfrà carrer d'Enric Granados amb carrer del Consell de Cent Photo ofXamfrà carrer d'Enric Granados amb carrer del Consell de Cent Photo ofXamfrà carrer d'Enric Granados amb carrer del Consell de Cent