Eiterbach

March 27, 2010
March 2010

near Setz, Wallonia (Belgique)

We waren op zoek naar een heuvelachtige boswandeling en zijn daar deze keer voor naar Sankt-Vith gereden. We hebben ons goed geamuseerd op het stukje van om en bij de 14km. Met kinderwagen zou ik deze tocht niet doen. Ongeveer 80% gaat over brede bos- en veldwegen.

• Arie Buurman Aug 29, 2012

We hebben het rondje ook geprobeerd te lopen. na ongeveer 8 Km moesten we een ander pad gaan volgen, maar er was volgens ons geen ander pad.
    Ik fiets veel in dit bos, dus ben redelijk bekend en heb de weg naar de auto via een andere weg gevolgd.
    Dit hield wel in, dat we een groot gedeelte van de heen weg, ook terug hebben gelopen.
    Dat was jammer.
    Hoe het fout heeft kunnen gaan, weten we ook niet, we zijn toch een stuk terug gelopen om andere mogelijkheden te bekijken.
    In elk geval is dit een mooi bos, om een wandeling te doen.

Groet, Arie & Trudie

• Arie Buurman Sep 1, 2012

Aanvulling op mijn review, heb de track nog eens na gefietst. Gisteren hadden we de trek verkeerd om gelopen, vandaar we ook het ene pad niet konden vinden.
    Alleen het stuk bij de grote weg, net na de start, is een beetje moeilijk begaanbaar, omdat er een stuk bos is omgehakt.
    Hier heb ik even met de fiets moeten lopen.
    Vandaag veel vogels, Rode Eekhoorns en Reeen gezien.
    Mooie wandeling, die ik met een paar Km erbij "vanuit Deidenberg" nog zal uploaden als atb tocht.

Gr. Arie

• Photo of FootTrail
    FootTrail Sep 2, 2012

Hej Arie,

Leuk dat je je geamuseerd hebt op de tocht.

Omgehakte bossen kan men niet inplannen in een tocht. Soms is het dan ook zoeken naar de juiste weg.