EFELER YOLU ( Selatin Köyü - Küçükkale Köyü )

Photo ofEFELER YOLU ( Selatin Köyü - Küçükkale Köyü ) Photo ofEFELER YOLU ( Selatin Köyü - Küçükkale Köyü ) Photo ofEFELER YOLU ( Selatin Köyü - Küçükkale Köyü )

March 21, 2023
March 2023

near Selâtin, Aydın (Türkiye)

Dağcı Dükkanı ekibi olarak rotaya kaldığımız yer olan Selatin Köyünden devam ettik ve Küçükkale Köyüne kadar yürüdük. Rota kısmen işaretlenmiş olsa da büyük bölümü hale işaretlenmemiş durumda. Rotayı Mart 2023'de yürüdük ve yakın zamanda tamamen işaretleneceğini duyduk. Rotada su yok dolayısı ile bu konuda tedbirli olmanız gerek. Rota temizlenmiş ama yürüyüşçüler biraz babalama yaparsa iyi olur. Biz ilk defa yürüdüğümüz bu rotayı sadece gps kullanarak yürüyebildik fakat doğada deneyimi olmayanlar için aynısını önermiyorum. Özellikle tırmanış ve sırt kısımları biraz sert zeminli ve taşlık. Bu nedenle ayaklar biraz zorlanabilir ama iniş yumuşak zeminli ve geniş bir patikadan gerçekleşiyor. Tarihi patikalar, kuş sesleri, orman kokusu, gizemli arkeolojik izler ve seyrine doyum olmaz manzaralar bu rotanın size sundukları olarak öne çıkıyor.