Džepska Bjelašnica

April 25, 2021
April 2021

near Džepi, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U selo Džepi se dolazi krivudavim, strmim i opasnim asfaltnim putem sa ceste Sarajevo - Konjic. Prije Konjica kod benzinske pumpe "Petrol" skrenuti lijevo i voziti sve do džamije u selu Džepi, gdje se može naći parking za auto.
Staza nije markirana.
Od džamije ići "kozijom" stazom pravo naviše, pa prijeko desno, onda lijevo na makadam, kroz Doca na visoravan Husamovine. Onda opet lijevo, na zapad, ići sve do grebena, prolazeći pored kamenih ograda i katuna. Pratiti greben i doći na njegovu najvisočiju tačku, Podvršte (1273 m nv). Sa grebena se pruža izuzetan vidik na ostatak Bjelašnice (Hranisava, Krvavac, Lovnica), pa na Visočicu (Džamija), Crvanj, Velež, a najljepši pogled je na Prenj (Osobac, Velika kapa, Cetina), dalje na Čvrsnicu, Vran, sve do Raduše. Nastaviti kretanje grebenom gdje su Bitovnja i Lisin orjentir i doći na vidikovac Oštra stijena (1238 m nv). Naravno da se vidi Konjic i Jablaničko jezero. Nastaviti spuštanje travnatim terenom, prateći greben, nailazimo na stazu koja se strmo spušta kroz šumu i kameniti teren sve do dalekovoda, pa lijevo u selo Stari grad. Iz Starog grada nastaviti makadamom i sići na cestu pri ulasku u selo Džepi.
Za turu je potrebno oko 6,5 sati a čistog hoda oko 4 sata.

PictographCar park Altitude 2,625 ft

Nastaviti pored makadama naviše do visoravni Husamovine

Ići prema zapadu, kroz Husamovine, sve do grebena, prolazeći pored kamenih ograda i kuća.

Pogled na Prenj i Čvrsnicu

Pogled na cestu koja vodi do sela Džepi.

Staza je strma

Dalje makadamom do asfalta na ulazu u selo Džepi.