Photo ofΔυτική Πάρνηθα Πηγή Φυλής, Κιάφα Μαρίστα , Αποστόλη, Καλύβα Καλόγερου, πηγή Γκούρας, Κιάφα Καραμανλή, Μπίκεζα Photo ofΔυτική Πάρνηθα Πηγή Φυλής, Κιάφα Μαρίστα , Αποστόλη, Καλύβα Καλόγερου, πηγή Γκούρας, Κιάφα Καραμανλή, Μπίκεζα Photo ofΔυτική Πάρνηθα Πηγή Φυλής, Κιάφα Μαρίστα , Αποστόλη, Καλύβα Καλόγερου, πηγή Γκούρας, Κιάφα Καραμανλή, Μπίκεζα

June 25, 2023
June 2023

near Moni Kliston, Attica (Greece)

Πηγή Φυλής, Κιάφα Μαρίστα , Αποστόλη, καλύβα Καλόγερου, πηγή Γκούρας, Κιάφα Καραμανλή, Μπίκεζα
Εκκίνηση από το σημαδεμένο Μονοπάτι που ξεκινάει από την Αγ. Παρασκευή. Ανάβαση για περίπου 1.5 χμ μέσα σε δάσος και φτάνουμε στην Κιάφα Καλαμαρά ( ή Μαρίστα).
Ακολουθεί κατάβαση από το μονοπάτι που οδηγεί στο Σπήλαιο του Πανός και στα 300 μ περίπου βρίσκουμε διακλάδωση με ενημερωτική πινακίδα , που στα αριστερά κατευθύνεται προς Αποστόλη. Πορεία κύρια κατηφορική μέσα σε δάσος για ακόμη 2 χμ και φτάνουμε στο ρέμα της Γκούρας.
Περνάμε απέναντι και συνεχίζουμε για 500μ περίπου, μέσα στο δάσος, ανηφορικά με μεγάλη κλίση , μέχρι την διασταύρωση με τον δασικό δρόμο
Περνάμε απέναντι σε μονοπάτι που οδηγεί προς Αγ. Παρασκευή- πηγή Καλόγερου- πηγή Γκούρας. Μετά από 1 χμ φτάνουμε στην πηγή του Καλόγερου, όπου και πάγκος - τραπέζι .
Συνεχίζεται η διαδρομή παράλληλα με το ρέμα της Γκούρας σε μονοπάτι με απότομα ανεβοκατεβάσματα και πλαγιές γεμάτες με σπάρτα , αυτήν την εποχή ολάνθιστα και με διάχυτο άρωμα. Στα 1,8 χμ μετά φτάνουμε στην Πηγή της Γκούρας μέσα σε πλατάνια. Συνεχίζουμε για λίγο βόρεια και μετά δυτικά , με ασαφή σήμανση με μωβ τρίγωνο και σε 700μ περίπου περνάμε το ρέμα από την απέναντι πλευρά και συνεχίζουμε με προσανατολισμό, χωρίς σήμανση ανεβαίνοντας περίπου για άλλα 700 μ . Εκεί συνεχίζουμε από δασικό δρόμο και συνεχίζουμε σε Δ και ΝΔ πορεία για άλλα 2,3 χμ περίπου, με Θέα προς τα Δερβενοχώρια. Το μέρος αυτό της διαδρομής είναι σε δασικούς δρόμους και στο τέλος μπαίνουμε δεξιά σε μονοπάτι μέσα στο δάσος που οδηγεί στην αφετηρία.