Δυτική Πάρνηθα - Κρύο Πηγάδι-Μπίκεζα-Καραμανλή-Μπαλικέμπα-Πρ. Ηλίας-Κρύο Πηγάδι

Photo ofΔυτική Πάρνηθα - Κρύο Πηγάδι-Μπίκεζα-Καραμανλή-Μπαλικέμπα-Πρ. Ηλίας-Κρύο Πηγάδι Photo ofΔυτική Πάρνηθα - Κρύο Πηγάδι-Μπίκεζα-Καραμανλή-Μπαλικέμπα-Πρ. Ηλίας-Κρύο Πηγάδι Photo ofΔυτική Πάρνηθα - Κρύο Πηγάδι-Μπίκεζα-Καραμανλή-Μπαλικέμπα-Πρ. Ηλίας-Κρύο Πηγάδι

February 20, 2017
December 2016

•   3.5 2 Reviews

near Moní Koimíseos Theotókou Kleistón, Attica (Greece)

Viewed 1921 times, downloaded 44 times

Η διαδρομή ξεκινάει από τη περιοχή Κρύο Πηγάδι. Ακολουθούμαι τα κόκκινα σημάδια και ανεβαίνουμε το ρέμα με πορεία ανατολικά. Το ρέμα περνάει ανάμεσα στις κορφές Λέντριζα και Βουνό Φυλής και βγαίνει σε χωματόδρομο που τον ακολουθούμε. Στρίβουμε αριστερά στη διασταύρωση και μετά από λίγο φτάνουμε στη πηγή Μπίκεζα με ποτίστρα και μεγάλο πλάτανο. Συνεχίζουμε βόρεια περνώντας το λιβάδι και στην πάνω αριστερή άκρη του μπαίνουμε σε σκιερό ρέμα που μας βγάζει σε δρόμο κακής βατότητας. Στρίβουμε δεξιά, ακολουθούμε τον δρόμο με πορεία βορειοανατολικά. Στη διασταύρωση των δρόμων πάμε αριστερά, όπου φτάνουμε στο πυροφυλάκιο της Καραμανλή. Προχωράμε βόρεια και κατεβαίνουμε την πλαγιά από παλιό μονοπάτι όπου καταλήγουμε στο ρέμα της Μπαλικέμπας. Στρίβουμε αριστερά και κατεβαίνουμε το ρέμα με πορεία βορειοδυτικά. Συναντάμε αριστερά μας, σημάδια κόκκινα, αφήνουμε το ρέμα και τα ακολουθούμε σε ασαφές μονοπάτι !!!! Ανεβαίνουμε παράλληλα με το ρέμα με πορεία νοτιοδυτικά. Βγαίνουμε στο χωματόδρομο και τον ακολουθούμε δεξιά, πορεία βορειοδυτικά. Φτάνουμε στο εκκλησάκι του προφήτη Ηλία. Γυρνάμε πίσω στο διάσελο,εκατό μέτρα από το εκκλησάκι, και στρίβουμε δεξιά με πορεία νοτιοδυτικά, διασχίζοντας μικρά λιβάδια και καταλήγουμε στο δρόμο που ενώνει τα Δερβενοχώρια με τη Φυλή, λίγο πιο πάνω από το σημείο εκκίνησης. Η διαδρομή είναι συνδυασμός μονοπατιών και μπορεί να γίνει ανάποδα.

931 m

Τέλος Διαδρομής

• Photo of platis
    platis Mar 18, 2017

Μετά την έξοδο από το ρέμμα μαλικέμπα το μονοπάτι προς το Πρ. Ηλία είναι ασαφές με πολύ κακή σήμανση και με πολλα πεσμένα δένδρα που είσαι αναγκασμένος να τα υπερπηδήσεις.

• kostism Dec 5, 2021

Ε και;

• Lefteris Savvakis Jan 16, 2022

Ωραία διάδρομη μέχρι το σημείο «έξοδος ρέματος» 38.177658,23.645428, όπου το μονοπατι είναι ΑΔΙΑΒΑΤΟ - ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ.