Dűlőkeresztelő 33

2051
October 5, 2014
October 2014

near Remetekertváros, Pest (Magyarország)

2014. Okt. 04. (szombat)

Dűlőkeresztelő 33

Figyelem! A nyomvonalam eltérhet a hivatalos útvonaltól!

Rajt: Budapest, VI. ker. Andrássy út 63/65.
Cél:Hűvösvölgyi Nagyrét

Ep.: Krausz palota, Szent István Bazilika, Széchenyi Lánchíd, Király lépcső, Mátyás kút, Szentháromság szobor, (Déli pu., 61-es villamosozás) Hűvösvölgy, Határ-nyereg, Hármashatár-hegy, Virágos-nyereg, Fenyőgyöngye, Árpád-kilátó, Normafa, Makkosmária, Erzsébet-kilátó, Szépjuhászné, Nagy-Hárs-Hegy: Kaan Károly-kilátó, Hűvösvölgyi Nagyrét.

Szintidő: 9 óra
Táv: 33 km
Szint: 1400 m

F*ck Logic List:

- Pontőrök helyett középiskolás lányokat vezényeltek ki közmunkára.
(Akik reggel 7-től este 5-ig ültek ott és csak 5 órát igazoltak le nekik...)

- A hivatalos útvonal szerint miután végeztünk a várban a Déli pu.-ról a 61-es villamossal menjünk el Hűvösvölgyig... egy túrán... villamossal...

- Az ellenőrző pontok kedvük szerint vándoroltak, ha sütött a nap árnyékba vonultak, ha esett az eső tetőt kerestek... Normafánál egyáltalán nem is volt senki... csak a táskákat találtam meg ledobálva egy padra...

- Tőlem kérdezték, hogy hol vannak a többiek, mert nekik azt mondták a tanáraik, hogy mehetnek haza ha mi bejöttünk... így ők már pakoltak és mentek volna haza, az itiner szerint még jópár órán át nyitva kellett volna lennie a pontnak... de semmi gond xD

- Az ep.-ken nem pecsétet adtak, hanem egyszerűen csak aláírták az itinert.

- Egyáltalán nem volt semmi ellátás, csak a célban adtak zsíroskenyeret...

- Borzalmasan rossz volt az útvonalleírás, egy agyrém volt kitalálni mit is akar pontosan... a táblák nem voltak sehol, vagy agyon graffitizett lekopott valami látszódott csak... a gúgöl őrsz-ön kívül az ég világon senki nem tudta h ez most milyen utca is pontosan...

- Hát, mondanom se kell, összesen 8db nevező volt a "hosszú" távra... xD

Félreértés ne essék!
Nem azon akadtam ki, hogy mennyire elbaszták a napomat, mert én legalább túráztam egy jót! Egy ezrest megért a nevezés, bár inkább mentem volna magamtól és akkor magam figyelek az ellátásra is. (Víz, kaja, stb...) De ez az iskola, ami szervezte a túrát, az erre sok-sok pénz támogatást zsebre rakott és mindent a lehető legolcsóbban, a lehető legigénytelenebb módon csinált meg... Engem az idegesít, hogy még ide is bejöttek azok, akik miatt a túrákra járunk a plázák helyett, a sok idióta, ostoba droid, akik csak azt keresik, hogy hogyan b*szhatnak ki a másikkal.
Erre megjelennek a túrákon is, ráadásul szervezőkként...
Köszönöm szépen! Soha többet, soha, nem, soha semmilyen körülmények között NEM fogok iskolai szervezésű túrára nevezni... és szerintem Ti se tegyétek!