Duesaígües - Barranc dels Massos - Serra de Pradell - Grau de l´Enderrocada.

Photo ofDuesaígües - Barranc dels Massos - Serra de Pradell - Grau de l´Enderrocada. Photo ofDuesaígües - Barranc dels Massos - Serra de Pradell - Grau de l´Enderrocada. Photo ofDuesaígües - Barranc dels Massos - Serra de Pradell - Grau de l´Enderrocada.

May 23, 2024
May 2024

near Duesaigües, Catalunya (España)

Circular desde Duesaígües. Barranc dels Massos, Boca del Canal que ve del Pantà de Siurana, Coll de la Teixeta, Font de l´Avella, Grau sense nom, però ben trobat, Serra de Pradell, Grau de l´Enderrocada, Collet de les Cinc, Coll dels Xiprers.

Temps caminant, sobre.......................... 4 hores i 30 minuts.
Temps total, aturades incloses...............5 hores i 30 minuts.

La pujada desde el Coll de la Teixeta a la Font de l´Avella i Vertex de la Serra del Pradell, que defineixo al wpt "Grau sense nom", te trams de bastanta pendent, però no te dificultat. Al anar a la Font de l´Avella, vam deixar el caminet més fressat i vam fer un curt tram pel mig dels bosc, i de seguida vam enllaçar amb el camí, que havíem deixat.

El descens per l´Enderrocada, tambè te bastanta pendent, però les desgrimpades son curtes, no gaire altes i no tenen complicació, anant poc a poc.

Boca canal que ve de Siurana