دشت دریاسر ، عسل محله ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

Photo ofدشت دریاسر ، عسل محله ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ Photo ofدشت دریاسر ، عسل محله ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ Photo ofدشت دریاسر ، عسل محله ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

May 13, 2023
May 2023

near ‘Asal Maḩalleh, Māzandarān (Iran)

برنامه اجرا شده ( کوهنوردی عمومی)

#باشگاه_کوهنوردی_اته_کو

#تعداد_همنوردان: ۳۲ نفر

#گزارش_برنامه:

درود بر همگی
چهارمین برنامه باشگاه کوهنوردی اته کو در سال ۱۴۰۲ در منطقه عسل محله شهسوار برگزار شد.
در ساعت ۴:۳۰ صبح به سمت تنکابن حرکت کردیم. پس از رسیدن به دو راهی دوهزار و نزدیک شدن به عسل محله کم کم تعداد خودروها افزایش یافت و ترافیک شدیدی ایجاد شد که مجبور شدیم در نزدیکی عسل محله از خودروهای مینی بوس پیاده شویم . معمولا در فصل بهار بخصوص اردیبهشت این مکان بسیار شلوغ است.
پس از پیاده شدن از خودرو حدود ۱۰ دقیقه مسیر آسفالته را ادامه دادیم و به عسل محله رسیدیم و پس از توقفی کوتاه جلوی مسجد جهت استفاده از سرویس بهداشتی و اب مسئولیت ها را مشخص کرده و مسیر پیمایش را آغاز کردیم.
در همان ابتدا مسیر جاده ای و با شیب کمی تند آغاز میشد و کم کم به مسیر پاکوب رسیدیم. در لحظاتی به علت شلوغی یه ترافیک انسانی برخورد میکردیم و متاسفانه تعداد باندها و صدای موسیقی ها بسیار آزاردهنده بود.
مسیر جنگلی را ادامه دادیم و پس از حدود ۲ ساعت به دشت زیبای دریاسر رسیدیم.
در دشت زیبای دریاسر و انتهای دشت قله زیبای سیالان که پوشیده از برف بود نمایان شد و دشت نیز پر از گلهای زرد و سرسبز بود.
از مسیر سمت راست رود زیبای دشت که حدود ۱۵ دقیقه زمان میبرد به چشمه رسیدیم و از آنجا به فضای باز دشت در مکانی مناسب توقف کردیم.
پس از صرف نهار ، استراحت و عکاسی و بازی های جمعی در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به سمت عسل محله حرکت کردیم و ساعت ۵:۳۰ به کنار خودروها رسیدیم.
خداقوت و ممنون بابت همکاری و همراهی همه شما عزیزان و به امید دیدار در برنامه های آینده💐

#اطلاعات_کلی_مسیر:

خداقوت خدمت همه عزیزان💐

• Photo of kaini.saghar
    kaini.saghar Apr 20, 2024

سلام ممنون بابت اشتراک اطلاعات و تجربیات این سفر، امسال هم این برنامه رو اجرا میکنید؟