Δροσοχωρι - Σπιτακι

June 6, 2021
June 2021

near Drosochóri, Thessaly (Greece)

Απο το Δροσοχωρι ξεκιναμε μεσα απο το χωματοδρομο (ακολουθωντας ευθεια το δρομο της παιδικης χαρας, αντιθετα και παραλληλα του ρεματος). Η αρχικη διαδρομη προς το σπιτακι εγινε απο το χωματοδρομο με σκοπο να βρεθει αλλη μια διαδρομη που καταληγει σε υψωμα με θεα τον Αχελωο(αυτο θα γινοταν αν στο 3ο χλμ της διαδρομης καναμε δεξια και οχι αριστερα). Συνεχιζουμε αριστερα λοιπον, με την κορυφη Τσουκα διπλα μας, μεχρι να καταληξουμε μετα απο περιπου 3 χλμ. στο σημειο Σπιτακι/Μαντρι οπου υπαρχει κα η ποτιστρα ζωων. Λεγεται πως πλεον μεχρι το σπιτακι ειναι αρκετα ασφαλες να πας με τους τετραποδους φιλους για παρεα μιας και δεν υπαρχουν πλεον εκει τσοπανοσκυλα. Να σημειωθει οτι υπαρχουν διαφορα περιστατικα οπου μετα το σπιτακι και με κατευθυνση την κορυφη Αυγο, τσοπανοσκυλα εμφανιζονται απο κοντινο χωριο. Ξεκινωντας για την επιστροφη στο Δροσοχωρι, επιλεγουμε το μονοπατι. Η σημανση ειναι μετρια, με κορδελες και το μονοπατι καμια φορα ισως χαθει αν επικρατει πυκνη βλαστηση. Ταυτοχονα σε ορισμενα σημεια γλιστραει λιγο, χωρις να κανει ομως δυσκολη τη διαδρομη. Ελαχιστα πριν φτασουμε στο χωριο, επιλεγουμε ξανα να γυρισουμε απο το χωματοδρομο και να αποφυγουμε τα τελευταια μετρα που οδηγουν στην πλατεια του χωριου, για να αποφυγουμε αλλες συναντησεις με τα ελευθερα σκυλακια του χωριου (χωρις να εχω ακουσει περιστατικο επιθετικοτητας απο τα σκυλακια του χωριου).