دره چاکرود ، مسیر گرمابدشت ، پایین طیولا ، اشکورات ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

Photo ofدره چاکرود ، مسیر گرمابدشت ، پایین طیولا ، اشکورات ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ Photo ofدره چاکرود ، مسیر گرمابدشت ، پایین طیولا ، اشکورات ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ Photo ofدره چاکرود ، مسیر گرمابدشت ، پایین طیولا ، اشکورات ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

August 4, 2023
August 2023

near Ţīūlā-ye Pā’īn, Gīlān (Iran)

برنامه اجرا شده ( عمومی )

#باشگاه_کوهنوردی_اته_کو

#تعداد_همنوردان: ۸۵ نفر

#گزارش_برنامه:

درود بر همگی
سیزدهمین برنامه باشگاه کوهنوردی اته کو شهرستان لنگرود در سال ۱۴۰۲ در گرمابدشت رحیم اباد برگزار شد.
ساعت ۶ صبح روز جمعه مورخ ۱۳ مرداد با ۴ خودروی مینی بوس و ۳ خودروی سواری به سمت رحیم آباد و گرمابدشت حرکت کردیم.
پس از عبور از تونل دوم در سمت راست توقف کردیم و پس از مشخص شدن مسئولیت ها از سرازیری سمت راست به سمت پایین حرکت کردیم و در ادامه پس از عبور از پل مجدد به سمت بالا در مسیر پاکوب حرکت کردیم.
پس از ۱۵ دقیقه پیمایش از پل و رسیدن به سنگهای بزرگ خزه ای در دوراهی از سمت راست به سمت رودخانه حرکت کردیم.
در ابتدای رودخانه همنوردان به تعویض لباس و کفش پرداختند چون ادامه مسیر را باید از داخل آب طی میکردیم.
حرکت خود را آغاز کردیم و از مسیر رودخانه به سمت محل مورد نظر رفتیم. در یکی دو نقطه در برنامه های عمومی افراد نیاز به کمک و همراهی دارند و مابقی مسیر مناسب است.
پس از رسیدن به دیواره که امسال اب ان بسیار کم بود عکس های یادگاری گرفته شد. مسیر را ۳۰ دقیقه ای از دیواره به سمت جلوتر رفتیم و در یک مکان خلوت تر که حوضچه برای شنا داشت مستقر شدیم.
پس از استقرار کامل چند تن از عزیزان مجدد با نظر سرپرست به سمت جلوتر دره رفتند و مسیر بسیار زیباتر و بکرتر میشد.
پس از برگشتن به محل استقرار و صرف نهار مسابقه دارت انجام شد و هیجان زیادی را بین شرکت کنندگان ایجاد کرد😁
در پایان نیز پس از کرفتن عکس یادگاری به سمت لنکرود حرکت کردیم.
جا دارد از همه عزیزانی که با ما همکاری کردند تشکر و قدردانی کنیم.

خداقوت و ممنون بابت همکاری و همراهی همه شما عزیزان و به امید دیدار در برنامه های آینده💐

#اطلاعات_کلی_مسیر:

سرپرست برنامه: روزبه مهدوی
جلودار و سرقدم: یحیی خدنگ ، کوروش دروار
عقبدار: ابراهیم قاسمی
کوهیار: مرتضی فلاحیان ، حسن ملایی ، محبوب یاقوتی، بهروز قربانی، وحید خوشبین ، محمد زیرک