Dreilandereck Ouren

December 12, 2021
December 2021

near Ouren, Wallonia (Belgique)

Zëér mooie wandeling ondanks de mist, en de regen.
Bij vertrek wandeling A gevolgd van maar 3,4km omdat flink regende.
Maar al snel zijn we overgestapt op andere bewegwijzering en nog een stuk de Our gevolgd stroom afwaarts. Het was opgehouden met regenen.
Op sommige plaatsen lag de Our beneden en trotseerden we het smalle pad langs de rots wel best gevaarlijk met de natte bladeren en losse stenen.
Op een splitsing zijn we niet langs het groene poortje gewandeld Maar hebben we rechtsomhoog de bewegwijzering gevolgd met oranje bol en golfje (ik weet de naam niet meer vd route) het bos in met links van ons weer een stroom.
Op een moment hebben we de route H gevolgd ( omdat we wisten deze vertrekt bij de parking) dit was het steilste klim en afdaling vd wandeling maar nog goed te doen. Hier krijg je ook prachtige vergezichten. Jammer genoeg kwamen we terug op dezelfde route en wandelde we stroomopwaarts langs de Our. Maar het bleef zéér mooi en RUSTgevend👍👍