Dréhance

June 29, 2020
June 2020

near Dréhance, Wallonia (Belgique)

Alle krediet aan de auteur van de originele wandelingen.
Uitdagende tocht door een zeer mooie streek.
Omwille van enkele gevaarlijke passages is deze enkel aan te raden bij droog weer!
Het eerste pad was ik al meteen voorbij gelopen, dus even goed opletten...iets verderop moet je niet in de weide maar het pad ligt net iets verder.
Toegkomen aan de rotsovergaan moet je het pad volgen tot je moet klimmen, hier moet je een hoogte van 1.5m overwinnen, dus niet zo'n probleem voor de meesten onder ons. Ook aan de andere kant is het niet echt een probleem om van de rots te geraken. Voor mij was het echte probleem het ellendig lang pad langs de Lesse. Dit pad zal na verloop van tijd waarschijnlijk verdwijnen, op de meeste plaatsen is het al zeer smal en meestal schuin aflopend. De vele omgevallen bomen en takken maken het er alleen maar moeilijker op.
De passages door de velden maakt het een unike belevenis.
Een absolute aanrader bij droog weer.