Drasi - Krasi

December 30, 2018
December 2018

near Drási, Crete (Greece)

Η τελευταία βόλτα για το 18', από το Δράσι μέσα και διάσχιση δυτικά της Λαγκάδας , τέλος αυτής και πέρασμα πίσω και πλαινά από το λάκκο βρίσκουμε το δρόμο του βοσκού και όλο δρόμο φτάνεις στο δρόμο του Αζιλακόδασους όπου σε 30λ. φτάνεις επίσης με δρόμο. Διάσχιση του υπέροχου δάσους και και μετά 2επιλογές ,η δικιά μας η προχωράς ακόμα καμιά 500αριά μέτρα (στο 13.8χιλ της διαδρομής) και πιάνεις το μονοπάτι που κατεβαίνει αμέσως στο κάμπο και η οποία είναι πιό έυκολη και γρήγορη έξοδος για το χωριό.
Πρόκειται για πλαινή διάσχιση της οροσειράς της Σελένας από τις βόρειες παρυφές της ουσιαστικά.
Η διαδρομή είναι μεν μέτρια αφού δεν έχει κάποιου είδους δυσκολία αλλά είναι πολλά χιλ. πάνω κάτω και σχετικά κουραστική. 8 ώρες συνολικά η διάρκεια .
Νερό στη διαδρομή στα νερά του Δρασιού απ όπου περνάμε και στο λαγκάδι πρίν το Κράσι αλλά είναι εποχιακό.

εναρξη

Λαγκάδα

ΤέλοςΛαγκάδας

Τέλος Λαγκάδας και πέρασμα για το βοσκό και το δρόμο

Στο δρόμο για Αζιλακόδασος

Photo ofΑρχίζοντας η θέα πρός τα παράλια Μαλίων Χερσονήσου Photo ofΑρχίζοντας η θέα πρός τα παράλια Μαλίων Χερσονήσου Photo ofΑρχίζοντας η θέα πρός τα παράλια Μαλίων Χερσονήσου

Αρχίζοντας η θέα πρός τα παράλια Μαλίων Χερσονήσου

Μπαίνοντας στο Αζιλακόδασος

Photo ofΜέσα στο δάσοςκαι το μεγαλύτερο δέντρο που βρήκαμε Photo ofΜέσα στο δάσοςκαι το μεγαλύτερο δέντρο που βρήκαμε Photo ofΜέσα στο δάσοςκαι το μεγαλύτερο δέντρο που βρήκαμε

Μέσα στο δάσοςκαι το μεγαλύτερο δέντρο που βρήκαμε