Doyran Gölü- Doyran Manastırı- Neapolis Antik Kenti

Photo ofDoyran Gölü- Doyran Manastırı- Neapolis Antik Kenti Photo ofDoyran Gölü- Doyran Manastırı- Neapolis Antik Kenti Photo ofDoyran Gölü- Doyran Manastırı- Neapolis Antik Kenti

2062
March 5, 2022
March 2022

near Gökçam, Antalya (Türkiye)

+Antalya merkezden MD 25 (meydan-doyran) otobüsü ile Doyran köyüne gelinebilir ve buradan yürüyüşün başladığı Doyran Gölüne kısa bir yürüyüş ile ulaşılabilir.
+Yürüyüşün başlangıcından 2,5 km sonra geçilmesi gereken küçük su akıntısı mevcut. Yoğun yağmurlardan sonra gitmemize rağmen geçmekte hiç zorluk çekmedik, gayet rahat geçilebilir.
+Yağan yoğun yağmurlardan sonra birçok yerden su akmaya başlamış ve yollarda bozukluklar meydana gelmiş. Bunların hiçbiri yürümeye engel teşkil etmemektedir.
+Rotanın en zor kısmının Neopolis Antik Kentine çıkış ve kentte yürümek olduğunu düşünüyorum ama kesinlikle verilen emeğe değer. Antik kentin en uç kısmına yürümeli ve yüksek kısımlarda bulunan kalıntılara göz atılmalı
+Biz uzun molamızı antik kentten yana kullandık ve yemeğimizi burada en güzel manzarada karşı yedik.
+Rotadaki işaretlemeler gayet yeterli rahatça yürünebilir.
+Yürüyüşün sonlarına doğru 10,7. km de iki tane saldırgan köpekle karşılaştık. Dikkat etmenizi öneririm
Herkese iyi yürüyüşler dilerim.