Photo ofDourdouvana 27-28/06/2020 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Διάσελο Κυνηγού - Ντουρντουβάνα - Τριανταφυλλιά - επιστροφή Photo ofDourdouvana 27-28/06/2020 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Διάσελο Κυνηγού - Ντουρντουβάνα - Τριανταφυλλιά - επιστροφή Photo ofDourdouvana 27-28/06/2020 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Διάσελο Κυνηγού - Ντουρντουβάνα - Τριανταφυλλιά - επιστροφή

June 28, 2020
June 2020

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

27/06/2020

Από τη λίμνη Δόξα Φενεού ακολουθούμε το χωματόδρομο για 2,5 χλμ μέχρι τη δεξαμενή (υπάρχουν κίτρινες ταμπέλες). Εναλλακτικά υπάρχει μονοπάτι που κινείται πιό βόρεια (δεξιά του χωματόδρομου) και καταλήγει στο ίδιο σημείο. Από τη δεξαμενή συνεχίζουμε σε μονοπάτι που ανηφορίζει μέχρι το διάσελο Κυνηγού όπου υπάρχουν κι εκεί ταμπέλες. Αριστερά προς Ντουρντουβάνα και δεξιά προς Μαδερό και Νησί. Ακολουθούμε την πορεία προς Ντουρντουβάνα και η κλιση αυξάνεται σταδιακά μέχρι το διάσελο των κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς. Σε εκείνο το σημείο είμαστε στην κορυφογραμμή και δεξιά μας διακρίνεται η κορυφή της Τριανταφυλλιάς που είναι η υψηλότερη (2109μ). Αριστερά μας είναι η κορυφή Ντουρντουβάνα (2078μ) η οποία προσεγγίζεται ακολουθώντας την κορυφογραμμή και σε απόσταση 500μ. Επιστροφή στο διάσελο κορυφών όπου έγινε διανυκτέρευση.

28/06/2020

Ακολουθώντας την κορυφογραμμή ΝΔ, σε 1χλμ προσεγγίζουμε την κορυφή της Τριανταφυλλιάς. Επιστροφή στο διάσελο κορυφών και κατάβαση από τα ίδια.

Χρόνος ανάβασης: 03:55
Χρόνος κατάβασης: 02:55

Η ονομασία Ντουρντουβάνα (ή αλλιώς Πεντέλεια) έχει σλάβικη ρίζα και σημαίνει τριανταφυλλιά.

Δεξαμενή

Διάσελο Κυνηγού

Photo ofΔιάσελο κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς Photo ofΔιάσελο κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς Photo ofΔιάσελο κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς

Διάσελο κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς

Κορυφή Ντουρντουβάνα

Κορυφή Τριανταφυλλιά

• Photo of Michalis Paraskevopoulos
    Michalis Paraskevopoulos Dec 13, 2022

Καλησπέρα Γιάννη, μέσα στο επόμενο διάστημα θέλουμε να επισκεφθούμε την περιοχή και να διανυκτερεύσουμε στο διάσελο των κορυφών. Θυμάσαι περίπου το σημείο που στήσατε τις σκηνές σε περίπτωση που χρειαστεί να το εντοπίσουμε κάτω από μη ιδανικές συνθήκες (ομίχλη, βροχή κτλ); Ο παρακάτω σύνδεσμος έχει μια φωτογραφία σε σχετική ψηλή ανάλυση (click & zoom) και στο κέντρο του διάσελου φαίνεται ότι υπάρχει ένας μικρός χώρος που ενδεχομένως χωράει 2 σκηνές. Είναι κάπου εκεί πέρα;

Δυστυχώς δεν είναι εφικτό να συμπεριλάβει κανείς συνδέσμους στα σχόλια, οπότε το λινκ για την φωτογραφία το παραθέτω ως εξής:

paspartou(τελεία)gr/sites/default/files/inline-images/IMG_20171105_132609(τελεία)jpg

Απλά αντικατέστησε δύο φορές το "(τελεία)" με το αντίστοιχο σημείο στίξης "."

• Photo of Ioannis Mountaneas
    Ioannis Mountaneas Dec 13, 2022

Μιχάλη, εμείς διανυκτερεύσαμε περίπου στο σημείο του διάσελου όπου υπάρχει η κίτρινη πινακίδα προς Τριανταφυλλιά. Ο χώρος ήταν ελάχιστος και μετα βιας χώρεσαν 2 σκηνές των 2 ατόμων. Αν προχωρήσετε προς Τριανταφυλλιά θυμάμαι ότι υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο πλάτωμα που σίγουρα είναι καλύτερα από άποψη χώρου. Η διαδρομή μας έγινε καλοκαίρι και το βράδυ είχε 10 βαθμούς με αέρα ενώ χαμηλά είχε καύσωνα.

• Photo of Michalis Paraskevopoulos
    Michalis Paraskevopoulos Dec 13, 2022

Νομίζω πως έχω εντοπίσει στην φωτογραφία το πλάτωμα στο οποίο αναφέρεσαι, θα δοκιμάσουμε να στήσουμε εκεί. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Michalis Paraskevopoulos Dec 29, 2022

Διανυκτερεύσαμε προχθές στο διάσελο κορυφών και επιβεβαιώνω για όποιον ενδιαφέρεται ότι υπάρχει αρκετός χώρος κατάλληλος για σκηνές σε διάφορα σημεία του διάσελου. Το σημείο που επιλέξαμε εμείς έχει τις εξής συντεταγμένες: 37.911911, 22.249215.