Dourdouvana 25/11/2018 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Ντουρντουβάνα - Λίμνη Δόξα

Photo ofDourdouvana 25/11/2018 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Ντουρντουβάνα - Λίμνη Δόξα Photo ofDourdouvana 25/11/2018 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Ντουρντουβάνα - Λίμνη Δόξα Photo ofDourdouvana 25/11/2018 Ντουρντουβάνα Λίμνη Δόξα - Ντουρντουβάνα - Λίμνη Δόξα

November 25, 2018
November 2018

near Ierá Moní Agíou Georgíou Feneoú, Peloponnese (Greece)

Από τη λίμνη Δόξα Φενεού ακολουθούμε το χωματόδρομο για 2,5 χλμ μέχρι τη δεξαμενή (υπάρχουν κίτρινες ταμπέλες). Εναλλακτικά υπάρχει μονοπάτι που κινείται πιό βόρεια (δεξιά του χωματόδρομου) και καταλήγει στο ίδιο σημείο. Συνεχίζουμε στο μονοπάτι μέχρι το διάσελο Κυνηγού όπου υπάρχουν κι εκεί ταμπέλες. Αριστερά προς Ντουρντουβάνα και δεξιά προς Νησί, Μαδερό. Ακολουθούμε την πορεία προς Ντουρντουβάνα και η κλιση αυξάνεται σταδιακά μέχρι το διάσελο των κορυφών Ντουρντουβάνας και Τριανταφυλλιάς. Σε εκείνο το σημείο είμαστε στην κορυφογραμμή και δεξιά μας διακρίνεται η κορυφή της Τριανταφυλλιάς που είναι η υψηλότερη (2109μ). Αριστερά μας είναι η κορυφή Ντουρντουβάνα (2078μ) η οποία προσφέρει πιο ωραία θέα προς τη λίμνη και τα γύρω βουνά. Σε αυτή την ανάβαση για λίγα λεπτά μας πρόλαβε ο καιρός και σκέπασε με πυκνή ομίχλη την κορυφή. Με τον ΕΟΣ Αχαρνών.