Dokanj - LD Majevica - Jarići - Dokanj

Photo ofDokanj - LD Majevica - Jarići - Dokanj Photo ofDokanj - LD Majevica - Jarići - Dokanj Photo ofDokanj - LD Majevica - Jarići - Dokanj

January 31, 2018
January 2018

near Dokanj, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Dana 4.2.2018. godine, PD "KONJUH" - Tuzla je organizovalo pješačku turu na lovački dom na Staroj Majevici.
Na izletu je učestvovalo 56 planinara iz PD "Konjuh" - Tuzla, PD "Majevica" - Srebrenik(2) i ljubitelja prirode - budućih planinara.
Na polaznu tačku (PT), u Doknju(8. kilometar), planinari su došli vlastitim autima.
Poslije zajedničkog fotografisanja krenulo se pješke prema planu u 9:45 časova, prvo prema Kaldrmi , a zatim je uslijedio uspon na Kicelj (673 m/nv) gdje se stiglo oko 11:00 časova. Poslije kraće pauze nastavili smo putem prema lovačkom domu na Staroj Majevici , gdje smo stigli oko 12:00 časova, i gdje su nas dočekali ljubazni domaćini pa je uslijedilo zajedničko druženje uz jelo i piće i pokoju pjesmu.
Tu smo se zadržali oko 1h 30 min.
Prema Doknju smo krenuli oko 13:30 časova, ali sada novom stazom pored Djedove vode i Jarića. Na PT u Doknju(8. kilometar) smo stigli oko 15:00 časova, a onda opet autima prema Tuzli.
Snijeg (10-15 cm) koji je pao predhodni dan učinio je da pješačenje i uspon na Kicelj bude ugodni i idilični, pa učesnici gotovo da i nisu ni osjetili umor. Tempo je bio adekvatan, a ekipa kompaktna pa zaostajanja u hodanju gotovo da nije ni bilo. Nepredviđenih situacija nije bilo.
(Vodiči: Jusuf Juka Mujbašić, Goran Hrvić, Abdulah Mandžo, Fahrudin Ušćuplić, Iveljić Milorad)
Putanja kretanja: Dokanj ( osmi kilometar) - Kicelj 673 m/nv – Lovački dom Stara Majevica(735 m/nv) – Djedova voda – Jarići - Dokanj
Dužina staze: cca 10,5 km (cca 4 h hoda), Uspon: cca 500 mnv.