Doğa Köyü- Yanıkköy - Neontheikos |Dağa Kaçtım|

Photo ofDoğa Köyü- Yanıkköy - Neontheikos |Dağa Kaçtım| Photo ofDoğa Köyü- Yanıkköy - Neontheikos |Dağa Kaçtım| Photo ofDoğa Köyü- Yanıkköy - Neontheikos |Dağa Kaçtım|

May 24, 2013
May 2013

near Doğaköy, İzmir (Türkiye Cumhuriyeti)

Lodos baskısı altında, ama hafta sonundan kalan bir ılıklıkta baş vermiş çiriş otlarının, badem ağaçları ve badem çalılarının erkenci çiçekleri arasından bugün de kendimize yol bulduk dağlarda; vadi koyaklarında. Meteoroloji’ye göre ertesi gün yağacak yağmurun Orta Akdeniz’den gelen gökteki habercileri ve şiddetli lodos eşliğinde İzmir’in kuzeyine doğru Aiol bölgesinde kısa yürüyüşlerle süren güzel bir gün geçirdik. Menemen’de tarihi Namlı Köftecisi’nde leziz köftelerimizi yuvarladık öğle üzeri; Arasta’da dolandık; yok olmasın diye içimizden dua ettik sessizce; çünkü aslında yapacak bir şeyimiz de kalmamıştı; daha sonra Mühürlü Sultan Türbesi’nin hemen yanındaki Kubbeli Bakkal’ı gördük ansızın...

Yürüyüş rotası ile ilgili yazı ve fotoğraflar için alttaki linki tıklayabilirsiniz: