Divčibare: Crni Vrh - Velika Pleća - kanjon Kamenice - dno ski staze

August 20, 2020

near Divčibare, Central Serbia (Serbia)

Duža varijanta jednog prethodnog traila.
Od hotela "Pepa" uzbrdo pravo dokle ima asfalta, pa zatim levo do Crnog Vrha.
Dalje grebenom pored ljuljaške - osmatračnice i vrha ski-lifta pored nekoliko vikendica, do vrha Velika Pleća. Od Velike Pleći se može vratiti u centar Divčibara stazom koja prelazi preko sredine ski staze.
Ne vraćamo se tuda već produžavamo kako bi sišli u kanjon Bele Kamenice, prateći putokaz ka Kraljevom Stolu. Posle oko 500 m dolazimo do nekoliko vikendica poznatih kao Obrenovačko naselje. Posle tih vikendica obavezno skrenuti levo i pored još 2 niže vikendice pratiti oznaku i uskom stazom se spusiti u kanjon Bele Kamenice. (Oprez: ako se posle tih vikendica ne skrene levo nego produži pravo, silazi se dublje u kanjon Bele Kamenice, prema tzv Vražjem Viru.)
Kad se siđe u kanjon, ići levo preko drvenog mostića, ubrzo zatim se dolazi do ušća Čalačkog potoka u Kamenicu, odakle ide put desno ka Kraljevom Stolu, a pravo se kroz uređenu stazu sa ljuljaškama (gde se održava Mountain Music Fest) dolazi do dna ski staze i novog atraktivnog restorana. Malo zatim se opet silazi ka reci da bi se preko drvenog mostiča kraćim putem došlo do centra.

• Vanja Poldruhi Dec 12, 2020

Great track. Easy to follow.