Diriliş koyu Bağırganlı Limani Bağırganlı plaji Zambak yolu 4

Photo ofDiriliş koyu Bağırganlı Limani Bağırganlı plaji Zambak yolu 4 Photo ofDiriliş koyu Bağırganlı Limani Bağırganlı plaji Zambak yolu 4 Photo ofDiriliş koyu Bağırganlı Limani Bağırganlı plaji Zambak yolu 4

Very difficult
4 hours
July 13, 2022
July 2022

near Bağırkanlı, Kocaeli (Türkiye)

Rotanin %30 un da patika yok balta girmemiş ormandan yol acmak zorunda kaldim. Birçok yerde paylasilan patikalar yok, ya birki örtüsü kapatmış ya da bahce telleri çekilmiş rotalara. bu şartlarda yürümeye deger bulmuyorum. Yola çıktığım için devam ettim ama tüm parkuru bitirmedim.
NOT RESİMDEKİ GEMİ HURDASİNDAN LİMANA DİREK İNİS VAR. ben bulamadim bala girmemis ormandan aşağı indim. Parkurun en zor bölümü oldu
NOT PARKURDA EN ZOR AŞAMA BAGİRKAN BALİKCİ LİMANİNDAN ÖNCEKİ 2 TANE ISSIZ KOY OLDU. BEN ROTA VAR DİYE GİRDİM AMA ROTA YOK. ORASİ BARDAGİ TASİRAN BOLUM OLDU BAGİRKANDA BİRAKTİM. YOUTUBE VİDEOLARI YÜKLEYECEĞİM

PictographSummit Altitude 156 ft

PictographDoor Altitude 147 ft

PictographSummit Altitude 168 ft

PictographDoor Altitude 159 ft

• Photo of amirhasan hosseini
    amirhasan hosseini Jul 27, 2022

اگر تمایل دارید ما یک گروه ورزشکاران در واتس آپ درست کردیم که از همه جای دنیا هستند و شما را هم عضو کنیم. اگر تمایل دارید شماره واتس آپ خودتان را برای من بفرستید